חיפוש

שיווק כמו בבית – ככה תעשו שיווק במיקור חוץ

אם יש לכם עסק ואתם רוצים לשווק אותו באמצעי הדיגיטל השונים, עומדות לפניכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לבצע את השיווק בכוחות עצמכם, כלומר לתת לאחד העובדי או להיות בעצמכם אחראים על השיווק. מנגד, יש גם אפשרות לתת את האחריות על השיווק לאיש מקצוע חיצוני. הבחירה בין האפשרויות היא לא קלה, וכאן נעזור לכם להחליט. 

 

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא תחום מקצועי שנעשה על ידי משרד פרסום דיגיטלי. בניגוד למשרד פרסום רגיל שמתמחה בעיקר בניסוח ועיצוב הפרסום, משרד פרסום דיגיטלי מתווה לכם אסטרטגיה של ממש לטובת קמפיין הפרסום. היכן לפרסם, מי קהל יעד ואיך נכון לבצע את הפרסום אלו השאלות שנמצאות השולחן במשרדים כאלו. בחירה נכונה של מנהל שיווק במיקור חוץ תסייע להשיג תוצאות.

שיווק דיגיטלי

לאן אתם רוצים להגיע

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה לאן אתם רוצים להגיע בעזרת השיווק. בדיוק כמו קמפיין פרסום רגיל, גם כאשר אנחנו מדברים על שיווק בדיגיטלי חשוב להציב לעצמנו מטרות ברורות. המטרות הללו הן אלו שיתוו את האסטרטגיה בה נבחר והם גם יהוו אבן הבוחן למימוש של אותה אסטרטגיה. מידי פעם עליכם לבדוק את קצב ההתקדמות שלכם אל אותן מטרות.

 

למה דווקא מיקור חוץ

הסיבה המרכזית בגינה אנחנו ממליצים לכם ללכת על מיקור חוץ בכל מה שקשור לשיווק נוגע בעיקר לרמה המקצועית הנדרשת כדי לבצע את השיווק. ההיכרות עם עולם הדיגיטלי היא לא דבר שניתן לעשות כלאחר יד, וסביר להניח שאת רוב הזמן שלכם הייתם רוצים להשקיע בניהול של העסק. הוצאה של השיווק למיקור חוץ תוודא שמי שעוסקים בו אלו אנשי מקצוע ותפנה לכם זמן לניהול.

 

קידום תכנים ברשת

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לשיווק הוא לקדם תכנים ברשת. בהנחה שהוצאתם את השיווק למיקור חוץ, משרד הפרסום הדיגיטלי יקדם את התכנים שלכם ברשת כדי שמי שמחפש את השירות שאתם נותנים יגיע דווקא אליכם. בכל תחום יש מתחרים רבים שנותנים שירות דומה, ואתם צריכים לוודא שהלקוחות שמחפשים את השירות לא בוחרים באף ספק אחר מלבדכם.

קידום תכנים ברשת

מי קהל יעד אליו אנחנו פונים

עוד דבר שחשוב לעשות בכל הנוגע לשיווק במיקור חוץ הוא להנחות את אנשי המקצוע בכל הנוגע לקהל היעד אליו אתם פונים. בתור בעלים של עסק או נותני שירות סביר להניח שיש לכם פרופיל מסוים של מי שמקבלים דרככם שירות. מיפוי מדויק של קהל היעד הזה יסייע למפרסמים שלכם לעבוד בצורה מדויקת ולהוביל לתוצאות טובות יותר.

 

לסיכום

לשיווק במיקור חוץ יש יתרון גדול על פני אחריות פנים עסקית על התחום. לפני שאתם מעבירים את האחריות לספק חיצוני עליכם להגדיר מי קהל היעד שאליו אתם פונים וכמובן מה התוצאות שהייתם רוצים לראות בקמפיין הפרסום.

שיווק כמו בבית - ככה תעשו שיווק במיקור חוץ

אולי יעניין אותך גם