חיפוש

אוכל לכלבים במודיעין במשלוח עד הבית

אם אתם קוראים את הטקסט הזה – סימן שיש לכם כלב. אם אתם קוראים את הטקסט הזה, גם מאוד סביר להניח שאחת משתי האמירות נכונה לכם – יש לכם כלב חדש, או שהכלב שלכם צריך דיאטה. בכל מקרה, עיסוק באוכל של כלבים הוא תמיד קצת מורכב. מצד אחד, אננחו רוצים לתת לכלב שלנו את האוכל הכי טעים, בריא ומזין.

מצד שני, אנחנו לא טועמים את האוכל של הכלב בעצמנו, כך שאין לנו דרך לדעת האם האוכל באמת טעים כמו שהפרסומות מבטיחות. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על מזון לבעלי חיים במודיעין בכלל, ועל אוכל לכלבים בפרט.

 

איפה לקנות אוכל לכלבים במודיעין

כשאתם באים לחפש מקום לקנות בו אוכל לכלב שלכם, אתם ככל הנראה עושים השוואת מחירים קצרה ובוחרים באופן די אקראי. זו לא שיטה רעה, אבל יש שיטות טובות יותר. עדיף לקנות אוכל לכלבים מבית עסק אמין ומוכר שניתן לסמוך עליו. לא כל חנות חיות עושה משלוח עד הבית, שירות שהוא קריטי כשקונים מזון לכלבים – שמגיע גם למשקל של 12 קילו.

 

איזה אוכל לא מומלץ לתת לכלב

ככלל, עדיף לא מומלץ לתת לכלב לאכול אוכל המיועד לבני אדם. האוכל שאנחנו אוכלים שמן יותר ומתובל יותר ממזון כלבים, ולכן הוא יכול לגרום להשמנת יתר ובעיות רפואיות אצל כלבים.

אסור לתת לכלבים לאכול שוקולד, בצל ושום, אגוזי מקדמיה, קלחי תירס או ענבים. אסור גם לתת לכלב לצרוך כל דבר שיש בו אלכוהול, ממתיקים מלאכותיים, אבודקו ועצמות מבושלות. כל אלו רעילים לכלבים, ומסוכנים לחייהם.

 

איך לבחור את האוכל הנכון לכלב שלכם

לא רבים יודעים, אך יש קשר בין האוכל שהכלב אוכל ומצב הפרווה שלו. כלב שנהנה מתזונה נכונה ובריאה – יהיה בעל פרווה מבריקה ובריאה. כלב שלא אוכל טוב, יהיה בעל פרווה יבשה ודלילה (וכנראה במצב רוח מדוכדך). אז איך אפשר לבחור את האוכל הכי טוב לכלב שלכם, אם אתם לא טועמים ומבינים את טבלת הרכיבים שעל שק המזון?

ובכן, קודם כל – תמיד אפשר להתייעץ עם וטרינר. חלק מההכשרה של וטרינר כוללת רכישת ידע על תזונה נכונה של בעלי חיים, כך שהוא יכול להבין יותר טוב מכם את תוכן טבלת המרכיבים של המזון. בנוסף, אפשר להתייעץ עם כלבנים מומחים בקבוצות פייסבוק שונות.

 

סיכום

לסיכום, אוכל לכלבים קונים אך ורק מבית עסק מקצועי אשר מתמחה בתחום. לא כדאי להאכיל את הכלב שלכם באוכל המיועד לבני אדם לעיתים קרובות, משום שהוא יכול לגרום להשמנה, כאבי גב, בעיות בכליות ועוד. ניתן להפוך גם את הארוחה של הכלב שלכם למשחק על ידי שימוש במוצרים של חברת 'קונג'. והכי חשוב – תאהבו את הכלב שלכם, ותהיו בטוחים שהוא יחזיר לכם פי 2 אהבה.

קערת אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »