חיפוש

אוכל לכלבים – האם מיקומו בבית הוא חשוב

הכלב שלנו הוא החבר הכי טוב שלנו. למרבה המזל, הוא לא דורש הרבה על מנת להיות שמח – אהבה, טיולים בחוץ, וקצת משחקים, זה כל מה שהוא מבקש. אה, ואוכל. האחריות שלנו היא לדאוג למזון המתאים, כאשר ידוע כי לכל זן וגזע ישנו המזון המותאם עבורו. כאשר מקפידים על תזונה הולמת לכלב, נהנים מכלב בריא ושמח.

 

סוג המזון המתאים

הכלב צריך לאכול רק מזון ייעודי. גורי כלבים ניזונים ממזון לגורים, וכלבים בוגרים וכלבים בעלי בעיות רפואיות  זקוקים אף הם למזון מיוחד. הבחירה שלנו היא אקאנה אוכל לכלבים. אקאנה היא חברה מוכרת המייצרת מזון איכות לכלבים, המומלץ בשגרה השוטפת, יחד עם צ'ופרים ופינוקים מיוחדים הנמכרים בחנויות המובחרות.

 

כלי האוכל

כלב שאוכל בצורה לא מסודרת ולא בריאה יסבול מבעיות בריאותיות, ממש כפי שאדם שאוכל רק ג'אנק פוד וסוכר ימצא את עצמו בסיכון מוגבר למחלות. בחירת קערת אוכל לכלב שלכם היא מרכיב חשוב בתזונתו – עליכם לבחור קערה איכותית, ולהתאימה לגודל הכלב שלכם.

 

היכן תניחו את קערת האוכל של הכלב שלכם

בחירת מתקן אוכל לכלב שלכם צריכה להיעשות על פי גודלו, כך שתאפשר לו נוחות וגישה מקסימלית, וכן יש לקחת בחשבון את מרכיב האיכות, ולבדוק כי מתקן האוכל עשוי מחומרים איכותיים שקיבלו את כל האישורים. כמו כן, חשוב לוודא כי כלי האוכל עמידים וקלים לניקוי. מיקום קערת האוכל חשוב אף הוא – אל תניחו את קערת האוכל בסמוך לפח הזבל, כך שלא יהיה מצב שבו הכלב שלכם יאכל שאריות או חלילה דברים שעלולים לסכן אותו, כמו שקיות ניילון. מיקומו של מתקן האוכל וקערת האוכל צריך להיות נגיש דיו על מנת שתוכלו לנקות אותו בצורה יום יומית, ובכך למנוע סיכון של הצטברות חיידקים.

 

אוכל רטוב או יבש?

אוכל רטוב לרוב לא נותן מענה תזונתי מלא, אלא משמש כמעין פינוק, ומסיבה זו נעדיף אוכל יבש על פניו. לעתים ניתן להיעזר באוכל רטוב כאשר הכלב מסרב לאכול אוכל יבש, אך חשוב לזכור כי הוא יקר יותר, וההתנהלות עמו לא קלה כמו עם מזון יבש.

 

רכישת מזון לכלב

הקפידו לרכוש את המזון לכלב שלכם מחנות חיות מוכרת, המחזיקה בסוגי מזונות שונים. כיום חנויות רבות מאפשרות הזמנה אונליין של מזון לכלבים, אך מי שמתגורר באזור נתניה יכול ליהנות מגישה אל חנות רויאל פט, המתמחה במזון וציוד לחיות מחמד. כל מי שמחפש חנות חיות נתניה – ימצא כי רויאל פט נותנת מענה מצוין.

 

לסיכום

האהבה לכלב שלנו גורמת לנו לרצות לפנק אותו, אך היזהרו מלתת לכלב מזונות כמו שוקולד, ענבים, ואגוזים. מותר לתת מדי פעם בקר ועוף ללא תבלינים, או תפוחים ובננות. מכיוון שישנם מזונות רבים העלולים לסכן את בריאותו עדיף לדבוק במזון ייעודי.

אוכל לכלבים

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »