חיפוש

איזה צבע שטיח מתאים לכם?

כשנבחר שטיח, סביר להניח שנאהב הרבה יותר משטיח אחד. מאחר שהשטיח הוא פריט טקסטיל גדול ומשמעותי, הוא יכול לשנות את כל קו העיצוב של הבית. אז איך מבין כל האפשרויות, הדוגמאות והסוגים נבחר את השטיח שמתאים לנו ביותר? מאחר והשטיח מרכזי בסלון או בחדר השינה, אנו צריכים לחשוב היטב על צבעו שיקבע מה אנו רוצים לשדר, ואיזו אווירה נרצה לקבל כאשר ניכנס לבית.

 

בוהו שיק

סגנון הבוהו שיק מתאפיין בקווים חמימים, וצבעי לבן, בז׳ וחומים בהירים. אם יש לכם רהיטי קש ועץ בבית אלו בהחלט מתאימים לסגנון הבוהו. שטיח בסגנון זה יהיה בצע לבן פרוותי או עם טקסטורה בצבעים בהירים ועדינים שלא יהיו אגרסיביים. סגנון הבוהו וצבעי הבז׳ התחזק בשנים האחרונות אך לא בטוח שיישאר לעוד זמן רב ולכן בחרו שטיח בצבעים שיתאימו לכם גם כאשר תרצו לשנות מעט את סגנון הבית. רעיונות תוכלו למצוא באתר https://www.carpetim.co.il

 

מודרני אופנתי

סגנון זה יתאפיין בסטייל שכל מי שיכנס לבית יראה, ירגיש ויריח סטייל. הסגנון הוא חדשני מאופיין ביצירות אומנות, טקסטורות מעניינות וצבעים כהים וחזקים שיתנו להרגיש כמו בבית מלון בניו יורק ולא כמו דירת שני חדרים ברמת גן. השטיח שתבחרו ייראה בעצמו כמו תמונה ענקית ויכול להיות עם ציור מעניין, גוונים חזקים, או אפילו שטיח עגול שישבור את קווי הבית ויאתגר את העין.

 

״קוזי״

המילה ״קוזי״ היא בעצמם חמים- אבל חמים בפן המכורבל. זהו סגנון שמתאפיין בפלטות צבעים חמימות שמשתנות ברמת הבהירות, לדוגמא- חום, בז׳, אפור. הסגנון הוא חם ונעים וגורם לנו לרצות להישאר במיטה ולכן השטיח שהכי יאפיין סגנון זה הוא שטיחי השאגי בעלי הפרווה הקצרה שיתנו לנו תחושה של חורף אנגלי.

 

לשבור את הקרח

אם אתם מהאנשים שמתים על הצבע הלבן, וכל הרהיטים בבית שלהם הם בצבע לבן עד כדי שמרגיש שאתה מתהלך במוזיאון מינימליסטי ומוקפד, דווקא כן מומלץ לכם לבחור בשטיח צבעוני במיוחד שישבור את כללי הבית וייתן שיק מהפכני ומלא בסטייל. השטיח יתפוס את העין של כל אורח שיכנס, וייתן השראה ויצירתיות לדיירי הבית. שטיח צבעוני לא חייב להיות כולו צבע אלא גם יכול להיות בצבע בהיר עם ציורים וטקסטורות מעניינות.

 

צבעוניות זה שם המשחק

אם הבית שלכם מלא בפריטים ורהיטים צבעוניים, יכול להיות שדווקא שטיח בצבעים סולידיים, גוון אחיד בעדיפות לבהיר דווקא ירגיע את החלל וייתן נגיעה של שקט, רגיעה ונוחות בתוך חלל מלא בצבעים ושמחת חיים. כמובן שגם צבע הספה משפיע וצריך להתאימו אליה ואל צבעי הקירות. אם נבחר בשטיח צבעוני מלא בהשראה וחיים או בעצם בצבעים מרגיעים ועדינים שיכניסו אותנו לאווירה רגועה. כך או כך, שטיח ללא ספק ישנה את החלל ולכן צריך להשקיע מחשבה בבחירת הסוג והצבע כדי שישדרג את חלל הבית ולא יפגע בו.

שָׁטִיחַ

אולי יעניין אותך גם

5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!
כללי
5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!

מסיבות הן הזדמנות נהדרת לייצר אווירה ייחודית. כמובן שחשוב לסגור את הכיבוד ולהחליט על פלייליסט, אבל אנחנו פה בשביל לספר לכם גם על האביזרים שישדרגו

קרא עוד »