חיפוש

איך בוחרים מעצב מומלץ לבית?

השלב המרגש מכל הגיע. וכעת עלינו למצוא את מעצב הפנים שהכי יתאים לאופן הראייה שלנו. מעצב פנים בין היתר הוא סוג של אומן.

לכל אומן יש נקודת מבט שונה ועלינו למצוא את האומן שאנו הכי מתחברים לעבודות שלו.

עיצוב הבית יהווה עבורנו את נשימתו של האומן שבו בחרנו לביצוע משימת עיצוב חלל הבית שלנו.

לצורך בחירה מושכלת של מעצב פנים עלינו להבין קודם מה הם הדגשים שחשות לדעת לצורך מציאתו של המעצה המתאים לנו ביותר.

המאמר הבא נכין עבורכם את הפרמטרים שחשוב לדעת לפני שבוחרים מעצב פנים לביתנו.

 

התאמת המעצב למטרה הרצויה – סוג הנכס

נתחיל עם החלק החשוב ביותר. וזה אופן העיצוב שבו משתמש המעצב שאנו רוצים. חשוב להתאים את העבודה של מעצב הפנים למה שאנו מעוניינים לקבל שכן, ישנם מגוון רחב מאד של מעצבי פנים וכל אחד מהם מתמחה בעיצוב שונה. ישנם מעצבים שמתמחים בחללים ציבוריים ישנם כאלה שהתמחו בבתי יוקרה ויש אדריכל בתים פרטיים. לכל אחד מהמעצבים האלו יהיה את תיק העבודות שלו ואת היסטוריית העיצובים שבה הוא מתמצא ובקיא. וזה מוביל אותנו לשלב הבא.

 

נקודת מבטו של אומן העיצוב – סגנון

כן, מעצבי פנים מוגדרים גם כאומנים. משום שעיצוב היא פעולה אומנותית. לכל אחד מאיתנו יש השקפה אומנותית שונה. וחשוב להבין זאת לפני שאנחנו ניגשים לבחור מעצב פנים. תיק עבודות יהווה עבורנו את האופציה הטובה ביותר לבדוק את אופן עבודתו של מעצב הפנים. שכן, יש מעצבי פנים אשר בוחרים לעצב את החללים שלהם בצורה ישנה ומשתמשים יותר בעץ ובחומרים אשר נותנים לנו את האווירה העתיקה. ישנם אדריכלים אשר בוחרים לעצב את החללים בצורה תעשייתית ובוחרים להשתמש באובייקטים של ברזל, בטון ועוד. ויש את האדריכלים שמעצבי בסגנון חדשני ושם נמצא את כל האובייקטים הכי חדישים שיש בשוק כמו אריחים, סוגי מטבח ועוד.

 

מיקומו של המעצב

פרמטר חשוב מאד יהיה המיקום של מעצב הפנים שבחרנו. שכן, נרצה שהוא יהיה בקרבתנו ובכך הוא יוכל להיות זמין יותר עבורנו, אופן הפגישות יהיה נוח יותר ולא התבזבז זמן רב בהגעה אל הפגישות. בנוסף, אדריכל אשר מעצב בית בסיבתו הטבעית מכיר יותר חנויות, בעלי מקצוע ומקומות בהם הלקוח יכול לבחור את סגנונו. בנוסף, אדריכלים רבים מקושרים בשוק ולעיתים גם מקבלים הנחות בזכות זה שהם מביאים לקוחות רבים לבתי העסק.

 

לסיכום

ישנם מגוון רחב מאד של מעצבי פנים לבתים פרטיים, בתי יוקרה, משרדים ומקומות ציבוריים. לכל אחד השקפת מבטו ואופן עיצובו הספציפי. ועלינו להבין דבר ראשון מה הכי מתאים לנו. עלינו לבצע סקר שוק מתאים ולהקדיש באופן החיפוש זמן ואנרגיה רבים, משום שבחירה לא מושכלת של בעל מקצוע עלול להותיר אותנו עם תסכול רב ועיצוב של בית שלא מתאים לנו. לכן חשוב למצוא אדריכל ומעצב פנים שיתאים בדיוק לדרישות שלנו.

שרטוט

 

אולי יעניין אותך גם