חיפוש

איך לבחור שיש וברז שמתאים למטבח?

בחירת שיש היא צעד חשוב בבניית המטבח האישי שלכם.

אם השיש יהיה לא איכותי, לא מתאים למטבח ולא נוח לשימוש – אתם תרגישו שכל המטבח לא מוצא חן בעיניכם.

בחירת שיש היא לא פעולה כל כך פשוטה כפי שרבים מתארים כי יש מגוון סוגים, צבעים וסגנונות שגורמים לבלבול.

אם אתם מרגישים אבודים בבחירת השיש אנחנו פה לעזור לכם לבחור טוב יותר.

חשוב לשים לב למספר פרמטרים כשבוחרים שיש – עיצובי, נוחות מחיר ועוד.

הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בראש ותוביל אתכם לבחירה נכונה.

 

בחירת הברז

כיום יש מגוון ברזים מעוצבים בצורה מדהימה – ידיות וינטג', צבעים ייחודיים ועוד. בחרו ברז מעוצב בצורה ייחודית ותשפרו את העיצוב של המטבח – העיצוב נמצא בפרטים הקטנים. כמו כן, חשוב שתבחרו ברז מחברה אמינה כדי לביות בטוחים שהברז חזק ועמיד – ודאו כי לחברה יש המלצות מלקוחות קודמים. בנוסף, כיום יש ברזים עם מנגנונים שמשפרים את הנוחות שלהם – יציאה של הברז מהמקום, כיוונון הברז ועוד.

 

איכות השיש

ודאו מראש שהשיש מיוצר מחברה עם מוניטין גבוה וכי החומרים ממנו הוא עשוי נשמרים לאורך זמן. כמו כן, חשוב לוודא שהחברה עובדת לפי התקנים. חשוב לוודא מראש כי השיש לא דורש תחזוקה מיוחדת שעלולה להעיק עליכם.

 

מחיר השיש

חשוב לציין שמחיר השיש לא בהכרח מעיד על איכותו. המחיר נקבע לפי החומר של השיש ועל פי רמת הקושי של הייצור שלו – ולא לפי האיכות! שיש קיסר שהוא עמיד וחזק הוא יחסית זול למרות האיכות שלו. כמו כן, כדאי שתבחרו שיש שמוצא חן בעיניכם באמת ולא שיש נחשב יוקרתי.

 

התאמה אליכם

בחרו שיש שנוח לעבוד איתו – שיש שלא נוטה להיהרס מחום של בישול, שיש שלא סופג כתמים, שיש שלא נסדק בקלות וכו1. בנוגע לשיש עדיף לבחור קודם כל לפי הנוחות כיוון שהוא לא הפריט העיצובי המרכזי במטבח שלכם.

 

להזמין את השיש אחרון

כדאי קודם לסיים לבנות את הארונות ורק אז להזמין את השיש. למרות שהקבלן מכין תכנון מדוקדק כדאי לראות את הגודל שבאמת צריך לשיש רק לאחר שהתקנתם את הארונות כיוון שבניית הארונות עלולה לעבור שינויים במהלך העבודה. כשמזמינים שיש בגודל מסוים לא ניתן לשנות אותו אחר כך לכן עדיף לחכות עם זה לסוף השיפוץ. כמו כן, כשהמטבח יהיה מוכן תוכלו לבחור בצורה יותר נכונה את השיש בהתאם לצבע ולמראה של המטבח.

 

לסיום

בחירת שיש וברז היא תהליך מורכב שדורש תשומת לב למספר קריטריונים – עיצוב, נוחות, איכות, חברה אמינה ועוד. אם תשימו לב לכל הטיפים למעלה תוכלו לבחור את השיש והברז המושלמים למטבח שלכם. חשוב שתבחרו שיש וברז שתואמים לרצון שלכם ולא כאלה שירשימו את השכנים ויענו על תכתיבים חברתיים. מקווים שעזרנו, דרך צלחה!

 

פינת אוכל

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »