חיפוש

איך להתקין תאורה סולארית בגינת הבית

אם עוד לא הכרתם את התופעה, הגיע הזמן שגם אתם תיכנסו למועדון הנחשק, לגינה שלכם יש בטח איזו תאורה, אך אם זו לא תאורה סולארית זה לא אותו הדבר.

תאורה סולארית היא הדבר שאתם באמת רוצים. תאורה סולארית לגינת הבית שלכם תנצח את כל התאורות האחרות, החיסכון בחשמל ובהוצאות, השמירה על איכות הסביבה והיכולת

עמידות של המערכת הזו, הופכים אותה למערכת היעילה ביותר שתוכלו למצוא, בואו ותקראו על המערכת שתשנה לכם את כל שהכרתם.

 

איך זה עובד?

תאורה סולארית לגינה מופעלת על ידי מערכת סולארית, המערכת הזו בנויה מקולטנים אשר קולטים את קרני השמש. לאחר הקליטה, המערכת ממירה את קרני השמש לאנרגיה ואז אוגרת אותם בתוך סוללות במשך היום ועד ללילה. אותה אנרגיה שנטענת במהלך היום היא המספקת תאורה בשעות שרוצים להפעילה, ובטווח הארוך יש פה הפחתה בצריכת חשמל.

 

חיסכון הוצאות

תאורה סולארית לגינה מאפשרת לכם לחסוך בהוצאות החשמל, במקום מנורות שצורכות חשמל, המרת האנרגיה מהקרני השמש לתאורה סולארית היא שינוי מקצה לקצה. מוצרי תאורה סולארית, יעשו את המרת האנרגיה לחשמל ולאור, ובכך לא תוציאו הון על שימוש בחשמל עם תאורה אחרת, כמובן שתוודאו שיש לכם שמש ישירה באזור שתאפשר את זה.

 

שמירה על איכות הסביבה

תאורת גינה סולארית היא אקולוגית לגמרי, מבוססת על קליטת האנרגיה מקרני השמש והמרתן לחשמל. לכן זו אנרגיה טבעית שמצטברת ונשמרת לשימוש. כך האנרגיה נשמרת לזמן ארוך, עם נורות חסכניות שמחזיקות היטב ולא מכילות חומרים אשר מזיקים לסביבה. השימוש באנרגיה הסולארית מפחית את הזיהום הסביבתי שקורה מצריכת חשמל רגילה.

 

התקנה טובה לא פוגעת בעיצוב הגינה

חשוב שתדעו שהתקנה איכותית של תאורה סולארית בגינת הבית שלכם, אינה הולכת לפגוע  בעיצוב של הגינה. בכדי להפיק מספיק אנרגיה עם מנורות הלד, מספיק קולטן קטן שניתן גם להציב אותו במקום מוצנע שלא יפריע לחלל. באופן כללי גופי התאורה של מערכות סולאריות יכולים להגיע במגוון של צורות וסגנונות תוכלו להתאים לאופי הקיים בעיצוב הגינה שלכם.

 

תאורה מותאמת לכל מצב

תאורה זו, חשוב לדעת, בהתקנה איכותית שנעשית על ידי אנשי מקצוע טובים ונבנתה בחברה שמתמחה בתחום, תהיה גם עמידה לתפקוד בכל סוגי מזג האוויר. הרכיבים שלה יהיו אטומים לחדירת מים כך שתוכלו גם להשקות את הגינה שלכם ללא חשש. בנוסף לכך, המערכת לא דורשת תפעול, הפעילות שלה נדלקת מעצמה בעזרת הקולטנים ללא כל בעיה.

 

חפשו את המומחים

כמובן שתרצו לרוץ ולהשיג גם לעצמכם, אך אל תשכחו לחפש את המומחים. התקנת תאורה סולארית בגינתכם כבר ברור שזו החלטה נהדרת לכל הדעות, אך אם תעבדו עם אנשים שאינם יודעים מה הם עושים, לא תקבלו את התוצאות הרצויות, עקבו אחר ההמלצות שיש, תשאלו חברים ומכרים ובעזרת אנשים מקצועיים תתקינו את המערכת הסולארית שלכם.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם