חיפוש

איך לעצב את הכניסה לבית?

עיצוב אזור הכניסה לבית נחשב למורכב עבור אנשים רבים. שכן, מדובר לא פעם באזור שרוצים שיהיה מצד אחד מרחב נוח למעבר, ומצד שני, יש צורך להעמיד בו רהיטים ואביזרים שיקנו לדיירי הבית מקסימום נוחות. במדריך הנוכחי נציין בפניכם כמה דרכים לעיצוב הכניסה לבית שיאפשרו לכם ליהנות מ- 2 העולמות, הנוחות והמרחב. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שעברנו לביתנו החדש. עד לפני כמה חודשים גרנו בדירה קטנה בפלורנטין שבתל אביב. הדירה הייתה כל כך קטנה שלא היה לנו מקום להעמיד אפילו קונסולה בכניסה. כך שמצאנו את עצמנו בכל פעם זורקים את מפתחות הרכב והתיקים שלנו ברחבי הבית. כשהגענו לדירה החדשה, הבנו שהגיע הזמן שלנו לעצב את הכניסה לבית באופן שיאפשר לנו לחיות במקסימום נוחות. הדבר לא היה כל כך פשוט. שכן, גילינו שאין לנו מושג בעיצוב. נפגשנו עם מומחים בתחום כדי להבין מאיפה אנחנו צריכים להתחיל ולאחר שהם סייעו לנו, החלטנו להעביר את המידע הלאה לאחרים שגם כן לא בקיאים בתחום.

 

עיצוב הכניסה לבית  – מאיפה מתחילים?

אם גם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שיש שלבים מסודרים שיאפשרו לכם לעצב את הכניסה לבית בקלות. השלב הראשון הוא חיפוש אחר קונסולות איכותיות כמו אלו שיש באתר הום פלוס. כשאנחנו חיפשנו קונסולה ערכנו בירור מקיף תחילה לפי העיצוב שהיה נראה לנו המתאים ביותר לבית החדש שלנו. אבל התברר לנו שיש שלב אחד בדרך עד שמגיעים לבחירת העיצוב המתאים. תעברו לשלב הבא ותגלו מה עליכם לעשות לאחר שתגיעו לאתר שמציע קונסולות מעוצבות.

 

השלב השני – עריכת מדידות

בשלב זה אתם צריכים להשאיר רגע את המחשב בצד ולמדוד את האזור שבו הקונסולה צפויה לעמוד. חשוב מאוד שתערכו מדידה מדויקת. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם קונים את הקונסולה שתתאים בדיוק למרחב הקיים. אם אתם מתלבטים בין כמה מרחבים שבהם אתם רוצים להעמיד את הקונסולה, תוכלו למדוד את כולם.

 

השלב השלישי – בחירת העיצוב

בשלב זה תוכלו לבחור את העיצוב של הקונסולה מבין מגוון האפשרויות שתמצאו, למשל:

  • קונסולה בצבע עץ
  • קונסולה בשילוב עץ וצבעים בהירים
  • קונסולה בשילוב עץ וצבעים כהים

 

השלב הרביעי – בחירת האקססוריז

בשלב זה אתם יכולים לבחור אקססוריז שישדרגו לכם את הכניסה. חשוב מאוד לבחור במספר מועט של פריטים כדי לאפשר את המרחב הרצוי. אנו ממליצים על רכישה של ספסל עץ פשוט, מקרמה לתלייה ומראה עגולה קטנה. כך תוכלו לארגן פינה קטנה ומעוצבת בכניסה לבית, לצד הקונסולה שתשמש לאכסון.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם לעצב את הכניסה לבית שלכם באופן שיאפשר לכם ליהנות ממרחב ועיצוב ביחד. מאחלים לכם הצלחה רבה ותתחדשו על הפינה!

קונסולות

אולי יעניין אותך גם