חיפוש

איך לרהט את הבית במספר שלבים פשוטים ונוחים לכיס

אנשים רבים נתקלים בצורך לרהט את הבית כמה וכמה פעמים בחייהם.

חלק בעת מעבר דירה, וחלק בעת שעולה רצון לעשות לבית "מתיחת פנים".

אחד הכללים הכי בסיסיים עבור רוב מוחלט של מחפשי הרהיטים הוא לא לחרוג מהתקציב שהוגדר מראש לתהליך.

אותם אנשים שמחפשים רהיטים חדשים, לעיתים קרובות מרגישים שכל הרהיטים הכי יפים תמיד חורגים מהתקציב שלהם, אבל אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם ולומר שתמיד אפשר למצוא פתרונות. ההתלבטות הזו היא טבעית והגיונית. במאמר הבא תוכלו לקרוא מספר רעיונות ועצות לשאלה – כיצד לרהט את הבית בלי "לקרוע את הארנק".

 

שלב 1: להכיר את השוק

שוק הריהוט ועיצוב הבית בישראל הוא מפותח, מתקדם ונותן מגוון של אפשרויות בחירה ללקוחות. כיום רוב החברות מציגות את הקטלוג שלהן באינטרנט. חשיפה לקטלוגים השונים מאפשר לכם לראות מבחר של מוצרים, בטווח מחירים גדול מאוד – בלי לצאת מהבית.

מומלץ לעבור על מספר קטלוגים שונים של מספר חברות ריהוט שונות, בשביל להתרשם מההיצע של השוק, ולקבל תפיסה מסוימת על טווח המחירים בשוק. יכול להיות שתופתעו למצוא רהיטים שימשכו את העין שלכם, וגם יתאימו לתקציב שקבעתם לעצמכם.

 

שלב 2: מחלקת עודפים וקנייה מתצוגה

לרשתות ריהוט רבות יש חנויות המוקדשות לעודפים. בחנויות האלו תוכלו למצוא מגוון של פריטים בודדים שנותרו מעונות קודמות – במחירים נמוכים משמעותית מהמחיר המקורי. בנוסף, בכל חנות תוכלו לבחור באפשרות לקנות את הרהיט מהתצוגה. רהיטים אלה הם מעט משומשים מטבעם, ולכן המחיר שלהם נמוך יותר.

זכרו שכאשר אתם עומדים מול מבחר מוגבל, יש צורך לקבל החלטה כמה שיותר מהר, כדי שלא תחוו עוגמת נפש כשתגלו שהרהיט שבחרתם כבר לא נשאר במלאי. דוגמא לאתר בו תוכלו לראות מחלקת עודפים הוא האתר של רהיטי שורש. באתר תוכלו להתרשם ממבחר מכובד של רהיטים במגוון מחירים.

 

שלב 3: קבוצות רכישה

בעידן הרשתות החברתיות שאנחנו חיים בו – כוחו של הצרכן גדול מתמיד. כל אחד יכול לפתוח קבוצה בפייסבוק או בטלגרם לקבוצת רכישה לרהיטים. בזכות הגודל שלה, קבוצת הרכישה יכולה "לסגור דיל" עם היבואן או היצרן, להוריד את המחיר של כל רהיט וכך הצרכן יכול לרכוש ריהוט בזול.

למשל, אם אתם מחפשים מערכות ישיבה – חפשו ברשתות החברתיות קבוצות רכישה ייעודיות והצטרפו אליהן. נצלו את כוחה של הקבוצה לטובתכם.

 

סיכום

לסיכום, ריהוט הבית בזול הוא דבר אפשרי לחלוטין, למי שמוכן להשקיע מאמץ בעניין. כשמחפשים ריהוט זול, אנחנו צריכים לדעת מה הקו העיצובי של הבית שלנו, לקבל השראה מאתרי וספרי עיצוב, וכמובן – לערוך השוואת מחירים. התהליך יכול להיות ארוך ומתיש, אבל כשמסיימים את תהליך העיצוב – התחושה מהתוצר הסופי היא נהדרת. זכרו שאתם לגמרי יכולים לרהט את הבית במחירים אטרקטיביים במספר שלבים פשוטים.

 

פינת ישיבה

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »