חיפוש

איך לשדרג את הבית באמצעות תמונות ויצירות אומנות

תמונות ויצירות אומנות הן הדרך הטובה ביותר להחיות את עיצוב הבית שלכם, בצורה חסכונית ואידיאלית.

ישנה חשיבות רבה בשילוב צבע בצורה הנכונה באווירה העיצובית שבביתכם, ושילוב תמונות יפות בכל חלקי הבית יכול לשדרג את העיצוב הכללי של הבית ולהשרות תחושה ביתית ונעימה.

תליית תמונות על הקירות הריקים שבביתכם לחלוטין בגדר חובה, התמונות עושות את הבית, משדרגות את העיצוב ומשרות אווירה המותאמת לקו האופי והטעם האישי שלכם.

במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לשדרג את ביתכם באמצעות תמונות ויצירות אמנות, בדרך שאינה בהכרח תפער בור בכיסכם, שכן ניתן לעצב את הבית גם בצורה חסכונית וחכמה.

 

בחרו תמונות שאתם אוהבים

ראשית, הדבר החשוב ביותר בבחירת תמונה לביתכם הוא שתאהבו אותה באמת. אנשים רבים בוחרים יצירות אמנות שאינם בהכרח מתחברים אליהן מכיוון שיש להן איזשהו ערך כלכלי או מעמד סטאטוס מסוים – ולאו דווקא כי הן תואמות את הטעם האישי שלהן.

לבסוף, אנו תולים תמונות על הקיר במטרה שיתמזגו עם הקו העיצוב הכללי השורר בבית, אך אל לנו לשכוח שמדובר בתמונה שנצטרך לראות כל יום, אז כמובן שעלינו לאהוב אותה.

רבים רוצים לרכוש יצירות מקוריות שנוצרו על ידי אמן מוכר כזה או אחר, שכן הדבר מקנה מעמד סטאטוס מסוים – אך אם אינכם שואפים או מביעים עניין בדבר, דעו כי תוכלו לרכוש העתק של פחות או יותר כל תמונה שתוכלו להעלות בדעתכם.

בנוסף, כיום אמנים רבים וצעירים מציעים את יצירותיהם במחירים הוגנים לכל כיס ולכן אנו ממליצים לכם לבקר בשוק הקרוב לביתכם ולהתרשם מהמבחר הרחב שיש לו להציע.

 

התאימו את התמונות לעיצוב הבית

יש לבחור את התמונות ויצירות האמנות אותן תרצו לתלות על קירכם, תוך התחשבות בקו העיצובי השורר בבית, והתאמת הצבעים הדומיננטיים הקיימים.

המטרה לבסוף תהיה ליצור הרמוניה בין צבעי התמונה לצבעי הפריטים העיצוביים הנוספים שקיימים בביתכם, לכן שימו לב שאתם מתאימים בצורה נכונה את צבעי התמונה לצבעי הספה בסלון, צבע הקיר, צבע השולחן וכן הלאה.

הצבעים אינם חייבים להיות אותם הצבעים בדיוק, מספיק שצבע אחד בתמונה יהיה תואם לאחד מן הצבעים הדומיננטיים בבית על מנת להשרות תחושת הרמוניה עיצובית נהדרת.

לסיכום, כשמדובר בעיצוב הבית – אין להקל ראש בדבר. עיצוב הבית וההרמוניה הכללית בין פריטי העיצוב הקיימים בביתכם לצבעי הקירות, לרבות צבעי התמונות ויצירות האומנות התלויות על קירות ביתכם ישפיעו באופן מהותי על התחושה והאווירה הכללית שתשרור בביתכם –

על כן אנו ממליצים לכם לערוך התאמה מושכלת בבחירת התמונות שאתם תולים על קירות הבית לבין צבעי הריהוט הקיים, בין אם מדובר בסלון, חדר השינה, חדר הילדים ואף המטבח! הרי כמה שיותר תמונות וצבע הרי זה משובח.

לפרטים נוספים: https://www.tmoona.com.

 

פינת ישיבה

אולי יעניין אותך גם