חיפוש

איך תתכננו נכון את החניה הפרטית שלכם בהתאם לרכב

בכל בית אליו תיכנסו, תתקלו בעיצוב אחר.

מיקום החדרים בבית, האווירה במטבח ועיצוב הסלון.

הכל יהיה שונה מבית לבית.

אפילו בתים באותו הבניין יראו לכם אחרת כשתיכנסו פנימה.

זה קורה כי הדיירים בבתים האלו שונים, וכך גם הצרכים והרצונות שלהם.

במקרה של חנייה פרטית הסיפור דומה.

אמנם הצורך כמעט זהה אצל כולם – חנייה של הרכב, אך כשיורדים לפרטים, מבינים שיש צרכים אחרים.

 

מחסן או חנייה?

אצל הרבה אנשים החנייה הפרטית הופכת די מהר למחסן בשביל כל הדברים שאין להם מקום. אם אתם כבר מתכננים חנייה פרטית, תשימו לב שהחנייה לא תשמש אתכם כמחסן ושכל הדברים והבלגן שיצטבר (ויצטבר) יגרום לכם לחפש חנייה בהמשך הרחוב. במידה ואתם יודעים על דברים מסוימים שכן תרצו לשמור ליד הרכב, כמו גגון, ציוד נגרר, או הגלשן שלכם, התחשבו בזה כשתתכננו את גודל החנייה.

 

הרכב נוסע או חונה?

יש כאלו המעדיפים חנייה פרטית בשביל להניח שם את הרכב שלהם לתקופה ארוכה, ולא לשימוש יום יומי לנסיעה וחנייה. בין אם זה כדי לשמור על רכב האספנות שברשותם, או בין אם זה בשביל רכב שעליו הם מנסים את כל הידע שלהם בעולם התיקונים, הרכב עומד ולא אמור לצאת מהחנייה.

אם הכוונה שלכם בחנייה פרטית היא בשביל רכב נסיעות רגיל כמו טויוטה ראב 4 למשל, קחו בחשבון את מנגנון הפתיחה והסגירה של החנייה שיהיה בעל מנוע חזק וטוב.

 

אף אחד לא אוהב שחם לו

במקרים רבים החנייה הפרטית המקורית שהקבלן מתכנן בפרויקטים כלליים תהייה מתחת לשמיים פתוחים. בשביל לשמור על הרכב שלכם, ועליכם בעת הכניסה אליו, כדאי מאוד לשים הצללה טובה. כך הרכב לא יקבל שמש ישירה ולא תקבלו כוויה מכל דבר שתיגעו בו כשאתם נכנסים אליו.

כדאי לבחור סככה לחנייה לא רק בשביל להימנע השמש, אלא גם בשביל הגשם. אמנם לרכב שלכם לא כל כך אכפת להירטב קצת אבל כשתחזרו הבייתה ביום גשום אחרי יום עבודה, או עם הקניות, זה לא ישמח אתכם להירטב.

 

אור

תכננו את החנייה הפרטית שלכם כך שכשתגיעו עם הרכב להחנות, האור יידלק בצורה אוטומטית. זה יעזור לכם כשתחזרו בלילה ולא תצטרכו להתחיל לגשש ולחפש את המתג באפילה. יש לציין שהרבה מן המנגנונים של שערי החניות מגיעים עם אור אוטומטי מובנה. אך כשבונים סככה נפרדת, בלי דלת, כדאי לחשוב על העניין.

 

כמה מילים לסיום

כשאתם באים לתכנן את החנייה הפרטית בשביל הרכב שלכם, התחשבו ברצונות והצרכים של הרכב ושלכם. נסו לחשוב איך יהיה להיכנס ולצאת מהרכב במצבים שונים, מה יהיה הייעוד של הרכב שיחנה בחנייה, איזה מנגנון כניסה אתם רוצים והכי חשוב – זכרו שחנייה היא לא מחסן.

רכב פרטי

 

אולי יעניין אותך גם