חיפוש

אילו דברים מצריכים עבודה של שיפוצניק בבית

בטח כשאתם שומעים את המילה "שיפוצים", עולה לכם סיוד של איזה קיר או תיקון קל בשירותים בבית, אז ברוכים הבאים לעולם האמתי. שיפוצים זה בדרך כלל כינוי למתיחת פנים שלמה שעושים לבית. לעיתים מדובר בתיקון והחלפת חלקים שונים, וסיוד קירות, בבתים ישנים, ולעיתים מדובר ממש במקרים הנושקים לבנייה, תוספת של יחידות דיור, שינוי חדרים בתוך הבית, תוספת קומה, או שינוי חדרי השירותים.

 

אז איך זה עובד?

לפני בחירת שיפוצניק מומלץ, ותחילת העבודות עצמם, בראשית התהליך, הלקוח צריך להגדיר לעצמו, מה בדיוק הוא רוצה לשפץ, כאמור, ישנם סוגים רבים של שיפוצים, בהיקפים שונים. כמובן שההיקף משתקף אחר כך גם במחיר. גם לצורך הגדרת אזורי הבית השונים הדורשים שיפוץ, והיקפו, כדאי מאוד להסתייע בעצות של מומחים במגוון התחומים, החל מחשמלאי ואינסטלטור, וכלה באדריכל ומהנדס, כמובן תלוי ברצון הלקוח.

 

אז עבור אילו עבודות הייתם שוכרים שיפוצניק?

  • שיפוץ דירה ישנה – כאשר עוברים להתגורר בדירה חדשה, או סתם אחרי שגרים במה במשך תקופה, אם כאשר זאת הדירה של סבא וסבתא שירשתם, או דירה שלכם לאחר כמה שנים. בדרך כלל, שיפוץ כזה ,ידרוש החלפת צנרת, החלפת מערכת החשמל, ולעיתים גם החלפת רצפות, וכמובן סיוד הקירות.
  • הרחבת דירה – פעמים רבות אנו רוצים להוסיף יחידה לילד שגדל, או להוסיף יחידת הורים לצורך הנוחות. לצורך כך, אמנם לא נצטרך ממש קבלן, משום שאין מדובר בבנייה רצינית, אלא שינויים בתוך הבית, עבורם נשכור שיפוצניק מומלץ.
  • תיקון מערכת אינסטלציה – פעמים רבות, אם זה בעקבות חלוף השנים, ואם זה בשל נסיבות אחרות, נדרשת עבודה רבה בצנרת, ותחזוקת חדרי השירותים והמטבח. לשם כך, כדאי מאוד להסתייע בקבלן שיפוצים, שיערוך סדר כללי, ולא רק משהו נקודתי כמו שעושה האינסטלטור .
  • תיקון קירות – הסיפור של קירות נפוץ במיוחד, לעיתים יש בהם חורים שצריך לסתום, לעיתים רק לשים טיח ולסייד, או לסגור איזה סדק, ולעיתים ממה לשברם ולבנות חדש. לצורך כל אלה ומלץ לשכור קבלן שיפוצים, שידע לעשות את העבודה כראוי.
  • שיפוץ מטבח – שיפוץ המטבח תמיד יעלה הרבה כסף, משום שדורש לעיתים יותר מבעל מקצוע אחד, ולכן כדאי לבחור קבלן שיפוצים שעושה הכל בעצמו, החל מפירוק המטבח הקיים, ועד הקמת נקודות חשמל ואינסטלציה חדשות, הרכבת ארונות ושיש, והתקנת אביזרי האינסטלציה.

לסיכום, שיפוצים זה לא משהו קטן, אלא לעיתים שינוי פני הבית לגמרי, מהמסד עד הטפחות, ממש כך. ולכן כדאי מאוד להשקיע בקבלן שיפוצים מומחה, ובהגדרת תחום ואזור השיפוץ הרצוי. כמובן שהדברים המפורטים לעיל אינם רשימה מסכמת, וקבלני שיפוצים עושים הכל מהכל, אך בדרך כלל, תיקון מערכת אינסטלציה, שיפוץ המטבח, שיפוץ דירות ישנות, ותיקון קירות, אלו השירותים הנפוצים יותר בקרב השיפוצניקים. לכם רק נשאר, לבחור את האמין ביניהם, ולשמוח בסיום העבודה בבית המחודש.

איש תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם