חיפוש

אילו משחקים ילדים אוהבים לשחק בחצר הבית

העונה החמה כבר מתדפקת על פתחי ביתנו עם ימי שרב ואובך אך במקביל רוחות ואפילו גשמים מקומיים. מתקרב הזמן שבו צריך להעסיק ולהפעיל את הילדים הקטנים במשפחה ולמצוא לכך פתרונות מעניינים ומגניבים שמתאימים גם לגינת הבית. הנה המשחקים והצעצועים שילדים הכי אוהבים!

 

כל אשר מחובר למנוע

אם בכלל היה לכם ספק, אז בואו נגיד את זה פעם אחת לכתבה זו – כל ילד ישמח לקבל צעצוע ממונע. רכב עם דוושות, טרקטורון לגילאים צעירים, אופני שטח קטנות וכל היוצא בזאת הוא פשוט מתנה בהסוואה לטווח הארוך. אמנם ישנה רתיעה גדולה מאוד בקרב הורים מצעצועים ממונעים, אך כל מה שמגיע עם מנוע, דוושות והגעה או כידון הוא אמצעי ענק וכמעט חסר תחליף לשיפור המוטוריקה, קשר יד – עין וחשיבה קריטית בקרב הצעירים והקטנים שלנו.

 

טרקטורונים לקטנים

בניגוד לפסקה הקודמת, שבה התייחסנו לכלים ממונעים לגילאים קטנים, בפסקה זו נביא לתשומת ליבכם את הכלי הארבע – גלגלי שמשנה את חוקי המשחק לקיץ. טרקטורונים לילדים הוא כלים מכניים עם מנוע וכל המשתמע מכך. מדובר בכלי על 4 גלגלים שקשה להפוך. הוא מחייב ומצריך השגחת הורים בכל זמן השימוש והנחיות שימוש ותפעול מאוד נוקבות. חבייה לימודית קשוחה אך היא מאפשרת לחשוף את הילדים לטבע, לשטח ולהתניידות עצמאית בטווח הארוך.

 

לא יותר משלולית

אחד הכלים הטובים ביותר לבדר את הילדים בזמן הקיץ הוא בריכה ביתית. זה לא בדיוק משחק אבל בריכה ביתית מאפשרת מגוון ענק של משחקים שניתן ליישם בתוכה!  כדור מים, דובים דובים, תופסת ותחרויות צלילה הם משחקים נהדרים לזמן הקיץ שכל ילד זוכר מהילדות שלו ולוקחת אותם איתו לחייו הבוגרים, כדי שינחיל אותם הלאה לילדיו.

 

אקדח נרף

צעצוע מגניב, ממש תרבות עולמית גודלת ומגוון ענק של "כלי נשק" – אקדח נרף יורה קליעים אך הם למעשה עשויים לגמרי מספוג ונורים באמצעות לחץ אוויר. יש לקליעים אלו ראשי ווקום שאפשר להדביק לקירות, אקדחים, רובים ואפילו רימוני נרף שמפזרים ספוגים לכל עבר! אפשר לראות במשחק זה, במיוחד במדינת ישראל כמשחק מיליטנטי המחנך לרע התא הדור הצעיר אך בכל שאר העולם- זה פשוט כיף. כיף חסר נזק.

 

הקיץ בא

לא משנה מה אתם בוחרים לעשות עם הילדים, הכי חשוב זה שתמיד תהיו בטוחים ושמורים. זה אומר שצריך לשים את כל הציוד המגן הנדרש כשרוכבים על הטרקטורון לילדים ומוודאים אותם בכל נסיעה ומלווים אותם, זה להשגיח על הקטנים שהכל בסדר בבריכה ושאין מתיחת גבולות על חשבון המשתתפים וכמובן תמיד למרוח קרם הגנה. השנה יש עלייה חדה בכמות הקרינה האולטרה – סגולה שמוקרנת מהשמש וזאת וזה נוצר בגלל התרחבות החור באוזון. היו חכמים בשמש, בטוחים בשטח וערניים לסביבה.

רוכב מקצועי

 

אולי יעניין אותך גם