חיפוש

אקססוריז שישדרגו את עיצוב חלל הבית שלך ברגע

זה לא סוד שהבית שלכם זה המקום שבדרך כלל תבלו בו הכי הרבה זמן מחייכם, אז אם כבר, בואו לגלות כמה דברים מדהימים תוכלו להוסיף לבית שלכם בכדי לשדרג את המראה והאווירה שלו באופן שלא תאמינו. הינה כמה אקססוריז נהדרים, שגם אם כבר צבעת ושיפצתם והחלטתם הרבה החלטות עיצוביות, נשאר מקום לתוספות המשגעות האלו.

 

מגוון עצום של אפשרויות

כאשר אתם נכנסים לעולם של בחירת אקססוריז לביתכם, חשוב להבין שיש המון אפשרויות, החל מסגנונות בצבעים, אקססוריז מעץ לבית, אקססוריז מתכת לבית ועוד. לא תמצאו כמעט משהו שחלמתם עליו שאין לו התגשמות של פריט אמיתי שתוכלו להשתמש בו  בביתכם, אז בואו ותכירו כמה אפשרויות שוות במיוחד בשביל לשדרג את עיצוב חלל הבית שלכם.

 

שטיחים

גם אם יד לכם רצפה לא ממש יפה, שטיח מהמם יפתור את הבעיה בקלות ובמהירות, וגם אם אתם אוהבים את מראה הרצפה שלכם, תוכלו לשדרג עם שטיח שלא יכסה את כל הרצפה, אך יביא עוד קצת סטייל לחלל הבית. אל תפחדו להתנסות בשטיחים עם דוגמאות, מדובר בפריט שאוהב להיות מרכז החדר, ותידהמו מכמה השפעה יכולה להיות לשטיח בעיצוב מיוחד ויפיפה.

 

גופי תאורה

אחד הדברים המדהימים שתוכלו להוסיף לחלל הבית שלכם, שיוכל לשנות לחלוטין את האווירה מקצה לקצה, זו הוספה של גופי תאורה שווים. קטנים, גדולים, מרובים, יש אין סוף אפשרויות, הכל בהתאמה בתחושה שאתם רוצים להעביר, אך תהיו בטוחים שמדובר באקססוריז משגע שמקפיץ לחלוטין את עיצוב החלל לשלב מרהיב ומהפכני.

 

תמונות

אקססוריז שקל מאוד לדמיין את עצמכם מוסיפים לחלל ביתכם, אך הרבה פעמים אנשים שוכחים מכך, זו הוספת תמונות ואמונות, מסגרות בכל מיני גדלים וצבעים, מילוי הקיר בססגוניות ובהירות רבה. לקיר מלא בכל טוב יש השפעה אדירה על חלל הבית, שווה לכם לנסות לתלות כמה תמונות או ציורים שאתם אוהבים במיוחד, שיתאימו עם צבעי הבית.

 

כריות

האקססוריז המושלם, כריות ועוד כריות, בכל מיני צבעים וכל מיני דוגמאות, זהו פריט מדהים, שכל בית חייב להתמלא בו. בחירת כריות יפות וצבעוניות, מעניק חיים לחלל של הבית. לא תרצו לוותר על התוספת הזאת, ותיהנו מכל רגע בבחירה ובכך שביתכם יתמלא באקססוריז השווים האלו.

 

כורסאות

במיוחד במרכז הבית, בסלון שלכם, כדאי מאוד להוסיף כורסא שווה ומפנקת. בעיקר כדאי לכם ללכת על הכורסאות המיוחדות והלא צפויות, ככה בקלות הן הופכות לפריט עיצובי מהודר ומשמח שמשפיע על האסתטיקה כולה של המרחב בכזאת פשטות ובקלות.

 

ככה פשוט, ככה שווה

אל תנסו לחשוב על זה יותר מידי, זה לא צריך להיות מסובך, עיצוב חלל הבית שלכם בכמה פריטים פשוטים, יעשה את העבודה. תנסו לחפש כמה פריטי מפתח שממש התחברתם אליהם, ותראו מיד איך הבית נראה אחרת לגמרי במהירות שיא. תנסו להתנסות גם בפריטים שונים כדי לגלות את האסתטיקה האהובה עליכם, והכי חשוב, תיהנו מהתהליך.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים לעיצוב הבית
עיצוב פנים
4 טיפים לעיצוב הבית

איך מתחילים לעצב את הבית? זאת שאלה גדולה שיש עבורה לא מעט תשובות, אבל לפני שנענה עליה, עלינו להבין לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת, ואיזו

קרא עוד »
עיצוב פנים עם וילונות
עיצוב פנים
עיצוב פנים בעזרת ווילונות

מי שמבין דבר או שניים בעיצוב, יודע שהפריטים הקטנים הם אלו שמקנים את האווירה הסופית והמרשימה בכל חלל. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשחקרנו את

קרא עוד »