חיפוש

5 אקססוריז שתרצו שיהיו לכם בבית

בעולם עיצוב הבית, יש חלק נכבד ומכובד לעיצוב הבית באמצעות פרחים, עציצים וצמחייה. כל אלו באים מהטבע ולכן מעניקים לעיצוב הבית רובד נוסף, מימד נוסף וקו עיצובי נוסף ושונה. הצמחייה מחברת את הבית ואת האנשים שחיים בו לטבע, לאדמה ומשרה עליהם שלווה. כשאנחנו מדברים על עיצוב הבית באמצעות צמחייה, מלבד הצמחייה עצמה ישנם אקססוריז מגניבים שניתן לשלב בעיצוב הבית, אקססוריז שאתם לא רוצים לוותר עליהם:

 

1. כדים וכלי אחסון מגוונים

כשאתם רוכשים צמחייה או עציצים ממקום כמו בוטיק סוקולנטים או ממשתלות, אתם לרוב תרכשו את הצמחייה ללא כדים מעוצבים או כלי אחסון. שימו לב לרכוש את העציצים והצמחייה עם כדים מעוצבים או כלי אחסון מעוצבים. כדי לתת עוד רובד עיצובי לבית, שימו לב שאתם קונים כדים בעיצובים שונים, בצבעים שונים, גדלים שונים ומרקמים שונים. וזאת על מנת לשדרג את העיצוב הפשוט של כלי האחסון לעציצים ולצמחיה.

 

2. משפך מעוצב

זה לא משנה אם אתם בפועל מטפלים בצמחייה שלכם באמצעות גננות או שרכשתם צמחים ועציצים "לעצלנים" שלא דורשים התעסקות ממשית – תוכלו לשדרג את פינת הצמחייה שלכם על ידי משפך ססגוני. כיום ניתן לרכוש משפכים יפים, מעוצבים ומחומרים שונים (לא רק פלסטיק). המשפכים המדליקים יעניקו לפינה המיועדת בבית שלכם צבע נוסף וחיות נוספת. אין ספק שכל מי שיגיע אליכם לבית יחשוב שאתם גננים מדופלמים.

 

3. כפפות מעוצבות

בדומה למשפך המעוצב, תוכלו לרכוש גם כפפות מעוצבות ולתלות אותן ליד הצמחייה. כפפות בצבעים שונים, בגדלים שונים – יעניקו לבית עוד פן עיצובי. ומי יודע? אולי תתאהבו בהן ותתחילו להתעסק בגננות אם עוד לא התחלתם.

 

4. סולם צמחיה מעוצב

בזמן האחרון מתפתח לו טרנד – סולם צמחיה. זהו סולם עם מעין מדרגות שניתן לקשור עליו או לעצב אותו עם צמחייה. סולם הצמחייה ישדרג כל אזור בבית שלכם. את סולם הצמחייה תוכלו לרכוש מוכן או שתוכלו להכין בעצמם.

 

5. מעמדים דקורטיביים

כדי להעניק לביתכם עוד רובד עיצובי, תוכלו למקם את הצמחייה בגבהים שונים. כדי לעשות זאת, תוכלו להשתמש במעמדים דקורטיביים, מעין ספריות קטנות או עמודים בגבהים שונים. הצבע שלהם, החומר שלהם והיוקרתיות שלהם יהפכו את המעמדים לאביזר חשוב ומרכזי בביתכם שיעניק מימד עיצובי נוסף לעציצים ולצמחיה.

 

6. מתלים דקורטיביים

בדומה למעמדים, תוכלו לתלות את הצמחים והעציצים במתלים יפים וצבעוניים. תוכלו להציב את המתלים בגבהים שונים ובאזורים שונים בבית. עצם המחשבה על מיקום המתלים תעניק לכם השראה עיצובית נוספת לביתכם.

 

לסיכום, השתמשו בכמה שיותר אביזרים לעיצוב הבית

במאמר הצגנו מספר אביזרים שישפרו את עיצוב הבית באמצעות צמחים ועציצים: כדים, משפכים, כפפות, סולם עציצים, מעמדים ומתלים. כמובן שתוכלו להתאים כל אביזר לעיצוב הבית שלכם על ידי בחירת צבעים שונים או חומרים שונים. אל תוותרו על האביזרים ותראו איך עיצוב הבית שלכם משתדרג.

אדנית עם צמחים

 

אולי יעניין אותך גם