חיפוש

ארגז נפתח או נשלף למיטה? איך לבחור?

אפשר להגיד שמיטה היא רק רהיט שישנים עליו, אך מזה זמן מה היא משמשת גם עבור אחסון. כאשר יש ברוב המיטות ארז נפתח או נשלף, בו ניתן לאחסן מה שתרצו. תוכלו לבחור מיטה אם ארגז נשלף או נפתח כאשר לכל אופציה היתרונות שלה. אז מה כדאי לכם לבחור? ואיזה מזרונים טובים למיטות שונות? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מיטות עם ארגז

באופן כללי מיטת יחיד או מיטה זוגית עם ארגז מצעים הן אפקטיביות, לא משנה אם הוא נשלף או נפתח. מיטה עם ארגז נפתח בעצם מחוברת לארגז וניתן לפתוח אותו כאשר מרימים את המיטה. היתרונות לכך שתוכלו "לחסוך" מקום כאשר אתם פותחים את הארגז כיוון והמיטה נפתחת למעלה והארגז הוא מתחת ולא תופס מקום נוסף בחדר. כמו כן, לא ניתן לראות שיש ארגז כי הוא פנימי.

לעומת זאת במיטה עם ארגז נפתח כאשר תוציאו אותו הוא יתפוס לכם מקום בחדר, תצטרכו להתכופף בכדי להוציא אותו. היתרון בכך שתוכלו להוציא את הדברים מהארגז בצורה נוחה, לא לפחד שמיטה תיפול לכם על הראש וכל החפצים בה נגישים לכם, כאשר תוכלו להוציא אותם בקלות. בנוסף, במידה ואתם מאחסנים בו מצעים, תוכלו להוציא אותם בצורה ישירה מבלי שיתקמטו.

 

למה לשים לב?

לא משנה איזו מיטה החלטתם לקנות עם ארגז נשלף או נפתח, חשוב שתשימו לב לכמה דברים לפני שתרכשו אותה. בפתיחה של הארגז שימו לב שהוא נפתח בצורה קלה ומהירה, אך לא מידי כדי שלא יצא אגרסיבי ותהיו בשליטה על זה.

בנוסף אם זה ארגז נפתח שימו לב שהוא נשאר למעלה ולא נופל. בתהליך סגירה של הארגז תראו כי הוא נסגר בצורה קלילה ועדינה ואין צורך "להילחם" או להפעיל כח. שימו לב שאפשר לסגור אותו בצורה בטוחה והוא לא ישר נופל.

 

לא רק המיטה

חשוב כשקונים מיטה לשים לב למזרן שמיגע איתה או למזרן שאתם מוסיפים לה. הוא צריך להיות מותאם לגודל שלה, להיות נוח ואיכותי. אמנם מזרנים הם לא דבר זול אבל אפשר למצוא גם מזרונים במבצע בחנויות שונות. חשוב להשקיע במזרן כי הוא עשוי להשפיע על איכות השינה שלכם וכמו כן, על הבריאות הפיזית. ישנם מזרנים אורטופדיים אפילו שיכולים לתרום מאד בנושא זה.

 

בסיכומו של דבר

במידה ואתם מתכננים לקנות מיטה עם ארגז שימו לב ליתרונות ולחסרונות של הסוג הנשלף וכן, זה שנפתח. כאשר הנפתח נוח ולא תופס מקום, אך עלול להיות די מסוכן ופחות נוח להוציא דברים מהאחסון. ואילו זה שנשלף יכול לתפוס מקום בחדר, אך קל להוציא מימנו דברים. בנוסף, שימו לב לתהליך סגירה ופתיחה של כל אחד מהם מבחינת נוחות ואיכות. כמו כן, תוסיפי מזרן איכותי שניתן למצוא גם במבצעים.

מיטה

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »