חיפוש

4 דברים חשובים למטבח החוץ

אבזור של מטבח החוץ שלכם הוא עניין הכרחי. שכן, אין זה מספיק לרכוש מטבח חוץ איכותי, אם אין בו את כל הציוד הדרוש. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם את כל הדברים החשובים שפשוט אי אפשר בלעדיכם. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותוכלו לגלות מהם 4 הדברים החשובים למטבח החוץ שלכם.

 

הדבר ה – 1 שחשוב מאוד למטבח החוץ

הדבר הראשון שאי אפשר לפתוח את המדריך בלי לפרט אודותיו זה כמובן כלים. מדובר במגוון רחב של כלים. החל מכאלו שמשמשים אתכם לאכילה ועד לבישול ואפייה. אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שהכנו לכם רשימה חלקית (עם הפריטים החשובים ביותר) שתכוון אתכם ותקל עליכם ברכישה:

  • סירים
  • מחבתות
  • תבניות אפייה
  • צלחות
  • סכו"ם
  • כוסות ועוד

אתם יכולים פשוט להגיע אל חנות כלי בית ולראות מה דרוש לכם לפי המאכלים שאתם מתכננים לבשל ולאפות בחוץ.

 

הדבר ה – 2 שחשוב מאוד למטבח החוץ

בטח תסכימו שאי אפשר לכתוב מדריך על  מטבחי חוץ מבלי לכתוב מילה או שתיים על כלי ניקיון. הרי מדובר בסופו של דבר במטבח לכל דבר ועניין. כך שאתם תצטרכו בעצם סמרטוטים, דלי וחומרי ניקיון שיאפשרו לכם לצחצח בסיום הכנת האוכל את התנור או הכיריים. חשוב מאוד שתכינו ארון שיהיה ייעודי למטרה זו. אם יש לכם מקום, ניתן להוסיף אליו גם מטאטא, יאה ועוד.

 

הדבר ה – 3 שחשוב מאוד למטבח החוץ

מטבח חוץ לא מסתכם רק באזור שבו מכינים את האוכל. שכן, יש אזור נוסף שבו נהוג לשבת ולאכול מסביב לשולחן. לכן, אתם צריכים שיהיה לכם שולחן אוכל עם כיסאות. עליו תוכלו לשבת ולאכול את המאכלים שבישלתם במטבח החוץ. כדאי שתבדקו אפשרות לרכוש שולחן נפתח כדי שתוכלו להרחיב אותו במידה ויגיעו אליכם אורחים.

 

הדבר ה – 4 שחשוב מאוד למטבח החוץ

אתם צריכים שיהיה לכם בסמוך אל מטבח החוץ שלכם פינת רביצה. שכן, אין דבר יותר נוח מלשכב על ערסל או לנוח על מיטת שיזוף לאחר ארוחה מפנקת. ניתן להוסיף אל אלו גם שמשייה שתאפשר לכם ליהנות ממקסימום נוחות וצל. ההמלצה שלנו היא לבחור בפינת רביצה בגודל שתואם למספר האנשים שצפויים להשתמש במטבח. כך שאם אתם משפחה גדולה, כדאי לדאוג שיהיה פוף או מזרון לכל אחד מהנוכחים בבית. כך תמנעו ריבים על מקומות ישיבה נוחים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע החשוב אודות הדברים החשובים שאתם פשוט חייבים שיהיה לכם במטבח חוץ. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש, אתם יכולים לצאת לדרך ולאבזר את המטבח שלכם בהתאם לצורך. נאחל לכם בהזדמנות זו שתאבזרו אותו בהתאם. שיהיה לכם בהצלחה!

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם