חיפוש

3 דברים שצריך לבדוק לפני שסוגרים עם חברת אחזקת מבנים

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט חוויות חיוביות ושליליות מצד דיירים שמתגוררים בבניינים ברחבי הארץ שמספרים על חברות אחזקת המבנים שמספקות להם שירותים שונים לבניין שלהם. הדבר גרם לנו להבין שיש פה עניין שמצריך בירור מעמיק. זו הסיבה שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את הדברים שאתם צריכים לבדוק רגע לפני שאתם סוגרים עם חברה לאחזקת מבנים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי צמוד מטעם אנשים שיודעים דבר או שניים על בחירה של חברת אחזקת מבנים. נציין בפניכם כי מדובר בדיירים שאחראיים על בחירת החברה (במרבית המקרים מדובר בסוג של וועד בית שהוקם למטרה זו). הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו מהם לפנות אלינו ולציין בפנינו את הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מהם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על קוראים רבים.

 

מה צריך לבדוק לפני שסוגרים עם חברה אחזקת מבנים? הדבר ה – 1

רגע לפני שאתם בוחרים בחברה של אחזקת מבנים באופן אקראי, אתם צריכים לבדוק תחילה את הוותק שלה. שכן, חברה שהוקמה רק לפני כמה שבועות או חודשים עשויה להתגלות כחברה לא מקצועית. הרי היא נמצאת בתחילת דרכה והדבר אומר את הדברים הבאים:

  • שיש לה עובדים שלא בהכרח בעלי ניסיון בתחום
  • שאין לה הרבה ניסיון בתחום
  • שהיא תצבור את הניסיון שלה עליכם

ראוי לציין כי הדבר נכון גם במצבים שבהם אנשים מחפשים חברה שמאפשרת לבצע אחזקת משרדים.

 

מה צריך לבדוק לפני שסוגרים עם חברה אחזקת מבנים? הדבר ה – 2

הדבר הzני שאתם צריכים לבדוק זה שמדובר בחברה מומלצת. לכן, אתם צריכים לפנות אל פורומים ברחבי הרשת ולקרוא פרטים אודות חברה ששמעתם עליה באופן אקראי או דרך חברים. כך תוכלו לבדוק אם הלקוחות של החברה הנבחרת מתאימה לכם או שמדובר בחברה שעדיף לכם להימנע ממנה.

 

מה צריך לבדוק לפני שסוגרים עם חברה אחזקת מבנים? הדבר ה – 3

חשוב מאוד שתבדקו שמרבית הדיירים מסכימים על החברה הנבחרת. לעיתים מדובר בבניינים גדולים שיש בהם מעל ל – 50 דיירים ובכל זאת, אתם צריכים להיות בטוחים שיש רוב שמעוניין בחברה זו כדי שהיא תוכל לתחזק את המבנה שלכם. מצב שבו בוחרים בחברה ללא ייעוץ עם שאר דיירי הבניין עלול להוביל לכאוס שעדיף לכם להימנע ממנו מראש.

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הדברים שאתם פשוט חייבים לבדוק רגע לפני שאתם סוגרים עם חברה לאחזקת מבנים. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא, אתם יכולים להתחיל בהליך החיפוש אחר חברה שמתאימה לבניין שלכם. בהצלחה!

בניין משרדים

 

אולי יעניין אותך גם