חיפוש

5 דוגמאות מרשימות של ציורי קיר בבית

ציורי קיר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהבתים בארץ. אם עד לפני כמה שנים היינו רואים אותם בעיקר בגני ילדים ובמסדרונות של משרדים, היום המצב שונה לחלוטין.

אם החלטתם לשדרג את מראה הבית שלכם ואתם רוצים להוסיף ציור קיר מרשים לאחד החדרים, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם 5 דוגמאות מרשימות לציורי קיר שתוכלו ליישם בבית שלכם, על כל קיר שתבחרו. להלן כל הפרטים:

 

אפשרות מספר 1 – ציור תלת ממדי לחדר השינה

אם ניסיתם כבר תקופה להביא שינוי לעיצוב של חדר השינה אבל לא ידעתם מאיפה להתחיל, עכשיו יש לכם רעיון – תתחילו בציור תלת ממדי. מדובר באפשרות מרשימה, כזו שתגרום לכם להרגיש לרגע במלון יוקרתי בחו"ל. אתם רק צריכים לשים לב שאתם בוחרים בציור שיש בו צבעים שתואמים לריהוט של חדר השינה.

 

אפשרות מספר 2 – ציור ריאלסטי קטן לשירותים

השירותים או חדר המקלחת לא צריכים להיות בהכרח חדרים משעממים. אתם לא צרכים לעשות יותר מידי כדי להפוך אותם לחדרים ייחודיים, אתם רק צריכים לבחור מתוך מגוון של ציורי קיר ריאליסטיים. אתם יכולים לבחור למשל באחד מהציורים הבאים שאנחנו מצאנו אותם כמתאימים ביותר לחדרי שירותים ומקלחת:

  • ציור של מרלין מונרו עם השמלה המתעופפת
  • ציור של פרח
  • ציור של דמות מצוירת באמצע מקלחת
  • ציור של כדור הארץ

 

אפשרות מספר 3 – ציור קיר לחדר הילדים

הילדים רוצים לצייר על הקירות את הדמות מתכנית הטלוויזיה שהם הכי אוהבים? כדי שלא תצטרכו לרוץ אחריהם ולתפוס את הטושים בכל פעם שהם מנסים להתחיל בציור, אתם פשוט יכולים לבחור בציור קיר עם הדמויות שהם הכי אוהבים. הדוגמא המרשימה ביותר שאנחנו נתקלנו בה עד כה היא ציור קיר של דינוזאורים לבנים וציור קיר של הלו קיטי לבנות.

 

אפשרות מספר 4 – ציור קיר עם צורות לחצר הבית

לפעמים אנחנו רוצים לערוך שינוי בחצר הבית אבל אנחנו לא ממש יודעים איך. הרי אי אפשר לתלות תמונות בדרך כלל על הקירות החיצוניים, שכן, הן עשויות לעוף ברוח או ליפול. זו הסיבה שכדאי לבחור בציור קיר מרשים עם צורות גאומטריות. את הציור ניתן לצייר על קיר חיצוני של הבית (מומלץ על קיר עם מרקם חלק). בנוסף, כדאי שתדעו שאפשר לבחור בגוונים שונים לצורות בהתאם לבחירתכם.

 

אפשרות מספר 5 – ציור קיר של בני המשפחה

אחת האפשרויות המרשימות ביותר היא ציור קיר של בני המשפחה. מדובר בקריקטורה שאמן מקצועי צייר. את הציור הזה אפשר לצייר באחד מהחדרים הבאים:

  • חדר טלוויזיה
  • חדר משחקים
  • סלון
  • חדר שירותים (מתאים לאנשים יצירתיים בלבד)

אלו היו 5 הדוגמאות המרשימות של ציורי קיר שהיינו חייבים לחלוק אתכם כדי שיהיה לנו עם מי להתרשם.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם