חיפוש

האם אפשר לאתר נזילה מבלי לעשות חור בקיר?

נתקלתם בטפטוף סדיר של מים בבית? אל תתעלמו. טפטוף קטן עלול להוביל לבעיות גדולות. כל הבעיה היא שלא תמיד מבינים את מקור הבעיה. מה גרם לנזילה. במקרים אלו חשוב מאוד להיעזר באינסטלטור מנוסה שיאתר את הנזילה ויפתור את הבעיה. בשורות הבאות נפרט עבורכם את כל המידע לגבי נזילות, מה גורם לנזילה, האם אפשר לאתר נזילה בלי לחורר את הקיר ועוד. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

 

מה גורם לנזילה בבית?

בעיית איטום או נזילה. הצנרת נמצאת מתחת לרצפה או מאחורי הקירות. אי אפשר לראות את הצנרת לכן גם לא יודעים את מצבה. יתכן שהיא חלודה, פגועה וכו. מה קורה אם נתקלתם בבעיה בצנרת? סטופליק איתור נזילות כאן בשבילכם. אנו מתמחים במתן שירות מקצועי, אדיב ואישי לכל לקוחותינו.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אינסטלטור

בדקו שלא מדובר בנזילה מהדוד

דוד שמש עלול להשפיע על המים בבית ולגרום לטפטופים. אם אכן זו הבעיה, עליכם להזמין איש דודים.

 

בדיקת לחץ

בלילה, כאשר לא משתמשים במים, סגרו את כל הברזים ובדקו האם המונה מים זז. אם כן, כנראה שיש לכם נזילה. אם לא, כנראה שזו בעיה באיטום.

 

בדקו שאין נזילה מהניאגרה לאסלה

עליכם לסגור את הניאגרה ולבדוק את שעון המים. אם הוא מפסיק להסתובב, אינסטלטור יפתור לכם את כל הבעיה.

 

כיצד מאתר אינסטלטור את הנזילה?

  • האינסטלטור בודק באיזו מערכת נמצאת הנזילה. במערכת האינסטלציה קיימות שלושה מערכות מרכזיות

מערכת הדלוחין והביוב. מערכת  זו מנקזת לביוב את כל המים מהכיורים והמקלחות בבית. אם מדובר בנזילה במערכת זו, הטפטוף יהיה איטי ולא רציף. מערכת הסקה. בבתים הישנים קיימות מערכות הסקה. בבתים אלו איתור נזילה יהיה מסובך יותר. מערכת אספקת מים. אם הנזילה היא במערכת אספקת המים, טפטוף המים יהיה סדיר.

 

  • האינסטלטור יוודא את המיקום המדויק של הצינור הפגום.

כיום, בעידן הטכנולוגי, לא צריך לשבור רצפות כמו בעבר. אפשר להשתמש במצלמה תרמית המאתרת את הצינורות שמתחת לרצפות. כדי לאפשר למצלמה לאתר את האזור הפגום, חובה לחמם את המים בבית. כך המים באזור הסדוק יפלטו החוצה ויגרמו להפרשים בטמפרטורה והמצלמה תוכל לזהות אותם. אולם, מצלמה תרמית מגיעה רק לעומק של מספר ס"מ. היא יעילה בעיקר לנזילות בבית ולא בחצר.

 

כמה עולה לאתר נזילה?

תשלום עבור נזילה יעלה בין 1500 ש"ח ל 2000 ש"ח. פלוס מע"מ.

 

מתי קורה מצב שצריך לחורר את הקיר?

בדרך כלל ניתן לאתר את הבעיה בעזרת כלים טכנולוגיים. אולם לעיתים נדירות האינסטלטור לא יצליח לזהות את הבעיה ואז הוא יידרש להרים מרצפות ולחפש את מקור הנזילה.

 

סיכום

איתור נזילות הן תחום של מומחים. חשוב למצוא אינסטלטור מקצועי שיאתר את הנזילה. כיום, משתמשים במצלמה תרמית לאיתור נזילות ורק לעיתים נדירות נאלצים להרים מרצפות כדי למצוא את מקור הבעיה.

לאתר נזילה מבלי ליצור חור בקיר

אולי יעניין אותך גם