חיפוש

הזמן לחתול אוכל בריא וטעים – עד הבית!

בעלי חתולים יודעים שחתולים יכולים להיות מאוד עקשנים בבחירת המזון שלהם, לכן התאמת מזון  חדש יכולה להיות משימה לא פשוטה. כל אדם שיש בחזקתו בעל חיים רוצה לתת לו את הטוב ביותר ואת המזון האיכותי ביותר שהוא יכול לספק לו בכדי לשמור על התפתחותו התקינה ובריאותו. בשל המבחר הגדול במותגי וסוגי המזון קל להתבלבל בבחירת אוכל המתאים לחתול שלכם. במאמר זה נענה על השאלה איך לבחור את המזון המתאים ביותר עבור החתול שלנו והיכן ניתן לרכוש את המזון אונליין עם משלוח לבית?.

 

אז מה חשוב לדעת בנוגע לתזונת החתול שלנו?

כמו אוכל לכלבים גם המזון בו נאכיל את החתול שלנו יהיה אחד הקריטריונים הישירים לבריאותו והתפתחותו התקינה כאשר האוכל מהווה את מקור האנרגיה ומשפיע על מצבם הגופני. על המזון להיות מורכב מוויטמינים, מינרלים, שמנים וערכים תזונתיים נוספים שחשוב שיימצא במזונו, כמובן כל גיל דורש את הכמויות השונות בערכים לכן חשוב לבצע התאמת מזון לפי גיל החתול. אוכל איכותי ישמור על בריאות החתול שלנו ויעזור למנוע תחלואות מסוימות כאשר מזון לא איכותי יכול להרע לו וליצור בעיות בריאותיות של ממש.

 

כיצד לבחור את המזון המתאים עבור החתול שלנו?

בעלי חתולים מודעים לאופי העקשן שלהם כך שכשזה מגיע לבחירת מזון החתול שלנו יכול להיות דעתן מאוד והמשימה לבחור את המזון איכותי עבורו יכולה להיות לא פשוטה. במזון איכותי יופיעו רשימת רכיבים ברורה מאוד ולא תראו שם כימיקלים ותוספים משפרי טעם שפוגעים בבריאות החתול. לעתים גם החבירה במזון האיכותי ביותר לא תבטיח שיתוף פעולה מצדם ויכול להיות שהוא יסרב לאכול את המזון שבחרנו לו, בכדי למנוע מצב כזה נסו להרגיל את החתול שלכם לכמה סוגי מזון כבר מגיל צעיר.

 

האם כדאי בין מזון יבש ומזון רטוב?

בתזונת החתול חשוב מאוד לשלב בין האוכל היבש לאוכל הרטוב, האוכל היבש מספק לחתול שלנו את כל הצרכים התזונתיים להם הוא זקוק לשמירה על בריאותו ואילו המזון הרטוב מספק לחתול שלנו מים. חתולים לא שותים הרבה מים במהלך היום מה שמוביל לפגיעה בכליות ובדרכי השתן שלהם, לכן תוספת מזון רטוב מסייעת להגדיל את כמויות המים שהם צורכים. ניתן להשתמש גם במזרקת מים שתספק לחתול שלכם כמות מים נוספת לעודד אותם לשתות.

לסיכום: אחרי שהצלחתם לבחור את המזון המתאים ביותר עבור החתול שלכם תוכלו לרכוש אותו מכל חנות חיות שהיא ואפילו דרך אתרי אינטרנט שישלחו את המזון הישר אל ביתכם. בכדי להזמין משלוח אוכל לביתכם הכנסו לאינטרנט חפשו אתר המספק מוצרי מזון לחיות מחמד בחרו מתוך המבחר הגדול את האוכל המתאים ביותר עבור החתול שלכם, שם יופיעו כל הפרטים הרלוונטיים כמו סוג האוכל ולאיזה גיל הוא מותאם.

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם

התאמה לגיל
בעלי חיים
ככה בוחרים אוכל לכלבים!

רבים מבני האדם בעולם בוחרים לאמץ ולגדל כלבים בתור חברי משפחה מן המניין בבתיהם. הם מעניקים לכלבים אהבה רבה ועושים הרבה על מנת שיחיו חיים

קרא עוד »