חיפוש

הכירו את המוצר מעלון לכיסא ואת סוגיו השונים

מעלון לכיסא הוא מוצר שכבר נמצא איתנו לא מעט שנים, אולם בשנים האחרונות הוא עבר לא מעט חידושים שהפכו אותו למוצר טכנולוגי, מתקדם, דיגיטלי וסופר משוכלל. עם מעלון לכיסא ניתן היום להגיע לתוצאות נפלאות ולשיפור חייהם של המון אנשים – מבוגרים, חולים או נכים כאחד. היום אנחנו רוצים לעשות לכם היכרות עם המוצר מעלון לכיסא ואת סוגיו השונים, וגם את השימושים שהוא יכול להיות רלוונטי להם.

 

מעלון לכיסא – מהו?

אז לפני שנתחיל לפרט על השימושים והסוגים השונים, כדאי שנכיר ונבין מהו מעלון לכיסא. אז מדובר כאן בעצם על כיסא חשמלי שמחובר למעלון, כלומר ציר חשמלי שנע מכיוון למטה לכיוון למעלה וההיפך. הציר החשמלי מותקן על גבי מעקה, כך שנוצרת תמיכה ברורה בין המעלון לבין משטח המעקה היציב והקבוע. באופן הזה, ניתן לייצר מצב של עלייה וירידה, בהתאם לצורך, של אנשים שמתיישבים על הכיסא ובלחיצת כפתור יכולים להגיע לקומה העליונה או לקומה התחתונה.

 

סוגים של מעלון לכיסא

ניתן למצוא לא מעט סוגים של מעלון לכיסא, וביניהם מעלון כסא מדרגות שמשמש לפסיחה על עלייה או ירידה במדרגות ומאפשר עלייה חשמלית במקומן, מעלון כסא מתעקל ועוד. הסוגים השונים של מעלון לכיסא מאפשרים שימוש במגוון רחב של מקומות ועל ידי מגוון גדול של אנשים שזקוקים לו.

 

איך עוזר מעלון לכיסא?

אנשים רבים נאלצים להתמודד עם נכות ברגליים, עם גיל מבוגר שלא מאפשר להם להתנייד באופן עצמאי, וגם עם מחלות שונות שמונעות מהם לבצע פעילות גופנית מאומצת. כל אחד ואחד מהאנשים האלו, מסיבותיו האישיות, מוזמנים להיעזר במעלון לכיסא בצורה פשוטה ונוחה, כך שהם יוכלו להגיע מכל מקום אל כל מקום בלחיצת כפתור פשוטה ומבלי מאמץ.

 

מקומות שבהם ניתן למצוא מעלון לכיסא

היום יותר ויותר מקומות מבינים שעל מנת להנגיש את עצמם לאוכלוסיות של נחים, חולים ומבוגרים, הם צריכים להתקין כל מיני מתקנים במקום שיוכלו לסייע להם בהתניידות, בכניסה, בעלייה ובירידה. מהסיבה הזו בדיוק, מעלון לכיסא הוא נפוץ היום בכל מיני מקומות ציבוריים, כמו משרדים גדולים, תיאטראות, בתי מלון, בתי קולנוע, בריכות שחייה, חדרי כושר ועוד.

 

ההשפעה של מעלון לכיסא על הנפש ולא רק על הגוף

אז אולי נדמה שההשפעה של מעלון לכיסא היא אך ורק על המישור הגופני, אבל בפועל ניתן בהחלט להבחין בכך שקיימות לא מעט השפעות נפשיות של מעלון לכיסא. ברגע שמוצב מעלון לכיסא במקום מסוים, אנשים נכים, חולים או מבוגרים יכולים לחוש שוב תחושות טובות של עצמאות ושל מסוגלות – תחושות שאותן הם לא הרגישו במשך שנים ארוכות. לעומת זאת, מקומות שלא מציבים מעלון לכיסא מסוג כזה, עלולים לגרום למפח נפש גדול, לעוגמת נפש ולתסכול בקרב אותם האנשים. לסיכום, אם אתם מחזיקים במבנה כלשהי – מעלון לכיסא הוא בהחלט דבר שכדאי לכם להצטייד בו.

כִּיסְאוֹת

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »