חיפוש

5 הפריטים שחשוב שיהיה לכם בג׳קוזי לגינה

אז למה ג׳קוזי? יותר קל לשאול למה לא… מה יותר כיף אחרי יום ארוך בעבודה ולסיים אותו בכניסה לג׳קוזי חמים ונעים, אולי אפילו מסיבה עם חברים תהיה מעולה עם תוספת ג׳קוזי להנאה בטוחה. אבל רגע לפני, יש כמה דברים שחשוב שיהיה לכם בג׳קוזי לגינה הכתובים בכתבה.

 

  1. איכות המוצר

בהיותכם בוחרים חברת ג׳קוזי לגינה ובריכות פרטיות חשוב לבדוק את היסטוריית החברה, כמה היא וותיקה, מאיזה מוצרים היא מוכרת ומייבאת, ועוד פרטים שנוכל להבין מהם אם החברה מספיק מבטיחה. בנוסף, חשוב לרכוש את הג׳קוזי עם תעודת אחריות ולהבין מה היא כוללת.

 

  1. ג׳טים

איכות הג׳טים – משאבות המים בג׳קוזי – הוא מה שיעשה את ההבדל בין רחיצה בג׳קוזי לבין פינוק אמיתי. מספר דברים חשובים לשים לב לגבי הג׳טים –

  • מיקום הג׳ט – חשוב לשים את הג׳ט כך שלא יבלוט מהדופן כאשר אדם נשען עליה.
  • יחס הג׳טים לגודל הג׳קוזי – גודל הג׳קוזי בדרך כלל תואם לכמות המנועים. ג׳קוזי עם מספר גדול של ג׳טים צריך להתאים להספק המנועים כדי לקבל את העיסוי הנדרש.
  • כיוונון הג׳ט – חשוב שכל הג׳טים יגיעו עם מנגנון לסגירה, פתיחה וכיוון. כדי שנוכל לשלוט בעיסוי, סוגו וחוזקו, נדרשת האופציה להנמיך, להגביר ולכוון למיקום הרצוי את הג׳ט.

 

  1. חומצת מלח

בעת המילוי של הג׳קוזי במים, רובנו נמלא אותו מצינור הגינה או ממי ברז רגילים, מומלץ להוסיף חומצת מלח. החומר בריכוז מלח 33%, הוא מסוכן ויש להרחיקו ממגע ישיר. החומר יאפשר למנוע היווצרות אבנית על דפנות המוצר וישפר את איכות ניקיון המים בהרבה. את כמות החומצה שנוסיף יש להתאים לגודל הג׳קוזי.

 

  1. כיסוי לג׳קוזי

בעיקר בקיץ החם של ישראל, אך גם בחורף ובגשמים, רצוי שיהיה לג׳קוזי כיסוי בכל עת שאינו בשימוש. בחורף עם רוחות חזקות, יש לוודא כי הכיסוי מוחזק טוב באמצעות קליפסים ותופסנים לגוף הג׳קוזי בכדי למנוע את תזוזתו. לעומת זאת בקיץ, מומלץ לקנות ספריי המאריך את חיי הכיסוי ושומר עליו מפני קרני השמש.

 

  1. פילטרים לג׳קוזי

לא תמיד מרגישים, אבל בג׳קוזי מסתובבים חלקיקים ולכלוך שאינם רצויים שם. פילטר הוא ההגנה הראשונה כאשר אנחנו בתוכו עם המים החמים. הפילטרים מסננים עם המים, מונעים את בלאי הג׳קוזי ומאריכים את חייו. שורה תחתונה, אם תרצו לשמור על איכות המים ולתחזק את הג׳קוזי שלכם, השלב הראשון הוא פילטרים איכותיים.

 

לסיכום

ג׳קוזי, בריכה קטנה ומחוממת המוצבת בגינתכם, יכולה להפוך את גינתכם למשהו מיוחד. יש 5 דברים שחשוב שתדעו – לאחר הבחירה בג׳קוזי איכותי מחברה מקצועית המבטיחה אחריות, חשוב לוודא שהוא מגיע עם ג׳טים איכותיים ומתקדמים ופילטרים לסינון המים. מעבר לג׳קוזי עצמו, חשוב שיהיו ברשותכם כיסוי גדול ומסיבי שיגן על הג׳קוזי, וחומצת מלח לניקוי והיגיינת המים.

HotSpring-Limelight-2018-Pulse-AlpineWhite-Coastal-Gray-Lifestyle-family-002

אולי יעניין אותך גם