חיפוש

השראה לבריכה הביתית שלכם: הכירו את הבריכות המפוארות בדובאי

בריכה ביתית היא בגדר חלום של אנשים רבים. רבים מדמיינים את הבית הפרטי, עם הגינה רחבת הידיים, ערבי העל האש שיעשו ועוד שלל פעילויות… חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל הוא מזג האוויר החם השורר בתוכה מה שבריכה רחבת ידיים בגינה יכולה לפתור בקלות. במאמר זה נסקור מגוון רחב של בריכות ומרביתן מדובאי – ארץ האפשרויות והעיצובים הבלתי מוגבלים. אז תנו דרור לדמיון שלכם ותתחילו לקבל השראה לבניית הבריכה שלכם!

 

מדינת ישראל  – מדינה חמה

אז כמו שבוודאי אתם יודעים, החום ומזג האוויר הקיצי הוא מזג האוויר המרכזי ששורר בישראל. בימי החום ביולי אוגוסט, לעיתים ממש בלתי אפשרי לשהות בחוץ ליותר מ30 דקות, מה שבריכת מים צוננים פותרת בקלות ובמהירות.

 

בריכה –  הוצאה לא ממש זולה…

אז קיימים מגוון סוגי בריכות, במחירים משתנים, אך כל סוג שלעצמו הוא הוצאה משמעותית ויקרה. על כן עבור רבים בריכה ביתית היא בגדר חלום רחוק, שאף עתיד שלא להתממש עקב יוקר המחיה הגבוה. כיום נמכרות סוגי בריכות ביתיות מגוונות ורבות במחירים נגישים הרבה יותר מבריכה בנויה.. ונפרט בהמשך.

 

דובאי – יותר חמה מאיתנו

אז אם חשבתם שבישראל החום הוא בלתי נסבל, חשבו שנית  – כי הטמפרטורות בדובאי אף יותר גבוהות. ועל כן התושבים תכננו מגוון מדהים של בריכות שלא קיים בשום מקום אחר בעולם – ומציע הנאה מסוג שונה ממה שחוויתם עד היום.

 

בריכות בדובאי -קחו השראה!

דובאי היא מדינה שידועה במגוון הבריכות המדהימות שיש בתוכה. רק לאחרונה נחנכה 'בריכת אאורה דובאי' – בריכת האינסוף הגדולה והגבוהה בעולם! הבריכה ייחודית ויוצאת דופן בסוגה ובחוויה שמציעה למבקרים הרבים שמגיעים אליה. בנוסף לבריכה הזו, קיימות שלל בריכות גג, בריכות למול נוף מרהיב שכולן ממוקמות בתצפיות ייחודיות ומהוות מוקד משיכה לתיירים.

 

בריכות נוספות – שמרו את השמות!

אנדרס ביץ', The rerrace, Adress sky view, אתר הנופש ב'אב אל שמס' ועוד רבים וידועים הם אתרים ששווים ביקור לחלוטין. קיבצנו כאן את הנבחרים והידועים שבהם. ממליצים לכם בחום להסתכל לפני ביקור שלכם בדובאי ולבחור מספר יעדים שתגיעו אליהם. בטוחים שתהנו.

 

נקודה אחרונה וחשובה

במידה ואכן תרצו לבנות בריכה ביתית, חשבו באיזה גודל תרצו את הבריכה, מה התקציב ההתחלתי שלכם, ומהם השינויים שאולי תרצו לבצע בעתיד. מאחר ויש ברכות מובנות שימו לב שלא ניתן לשנות בהם דבר לאחר בנייתן וכל שינוי יגרור החלפה של הבריכה כולה. חשוב שתתייעצו קודם עם אדריכל מוסמך שילווה אתכם בתהליך וייתן לכם את כל העצות הרלוונטיות.

 

לסיכומו של עניין…

בריכה היא דבר נחשק עבור אנשים רבים. במידה ותרצו עכשיו, או בעתיד לבנות כזו, קחו השראה מהבריכות הנפלאות שקיימות בדובאי, ובדקו מהם האופציות שלכם בהתאם למחיר והשטח שיש לכם. בהצלחה!

בריכה ביתית

 

אולי יעניין אותך גם