חיפוש

כל כמה זמן צריך לבצע חידוש ריפודים לריהוט גן                        

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מתלבטים אם הגיע הזמן לחדש את הריפודים של ריהוט הגן ואתם לא לבד.
לאחרונה לא מעט ישראלים תוהים מתי צריך לחדר את הריפודים. לפעמים נדמה שאפשר לשלוח את הריפודים לניקוי יבש או לקנות "חומר קסמים" שמבטיח להסיר את הכתמים שהצטברו עם הזמן.
אבל אלה מתגלים ברוב המקרים, כהוצאה מיותרת של כסף. כך שמתברר בסופו של דבר, שעדיף היה לחדש את הריפודים ולחסוך בניסיונות החידוש המיותרים. אז איך תוכלו לדעת מתי צריך לחדש את הריפודים? וכל כמה זמן לעשות זאת?. בשורות הבאות יובאו בפניכם כל התשובות.

 

  1. כשהריפודים דהו מהשמש

אין נוסחה מסוימת שיכולה להגדיר עבורכם את הזמן שבו אתם צריכים לבצע חידוש ריפודים לריהוט גן. צריך לשים לב מהי הסיבה לכך שיש צורך להחליף ריפוד ובהתאם לכך, להחליט אם יש צורך בחידוש.
אם אתם מגלים, בוקר בהיר אחד שהריפודים איבדו מבצעם ודהו באופן משמעותי מהשמש, זה הזמן לבצע חידוש.
שום תכשיר קסמים לא יחזיר לכם את הצבע לריפוד הקיים, כך שאתם צריכים לחדש את הריפודים.

 

  1. כשהעיצוב של הריפודים כבר מחוץ לאופנה

כל חצר צריכה לקבל ריענון אחת לכמה עונות. כמו שאתם מעצבים את הבית ומשנים בכל פעם משהו אחר, כך אתם צריכים לעשות גם בחצר.
כשאתם רואים שהריפודים של ריהוט הגן כבר מחוץ לאופנה (זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שהצבעים כבר לא יהיו רלוונטיים לעיצובים הנוכחיים) – זה הזמן שלכם לבצע חידוש ריפודים לריהוט גן בלי להתלבט לרגע. חידוש ריפודים יאפשר לכם לבצע תפירת מזרנים וכריות לריהוט גן לפי מידה. אין מדובר כאן בעניין מסובך, אתם רק צריכים למסור את הריהוט לבעל מקצוע ולבחור את העיצוב החדש.

 

  1. כשהחמות\שכנה\חברה מעירה לכם שהגיע הזמן לעשות שינוי

תראו לנו בן אדם אחד שאוהב אנשים כנים, אין דבר כזה.
מצד אחד הם יכולים לזרוק עליכם שלל מחמאות, וזה נחמד, אין ספק.
אבל מצד שני, הם יכולים להיכנס למוד של כנות שכוללת ביקורת שעדיף להימנע ממנה.
בכל אופן, אם תשמעו מחמותכם, מהשכנה או מחברה שצריך לעשות שינוי בעיצוב של ריפוד הגן ולמסור את הריפוד לבעל מקצוע, אתם לא צריכים רמז יותר עבה מזה.
אם זה המצב, סביר להניח שהריפוד שלכם כבר עשה את שלו ואתם לא שמתם לב לזה. כך שבסיטואציה שכזו, אולי כדאי שתגיע אליכם מכרה כנה, אם זה יגרום לכם להחליף סוף סוף את ריפוד הגן באחד חדש, רענן ומעוצב.

זו הפעם הראשונה שאתם מבצעים חידוש לריהוט גן? כדאי שתכירו אתwoodlee  עיצובים שיתפרו לכם ריפודים חדשים וטרנדיים שיגרמו לחצר שלכם להיראות הכי טוב שהיא הייתה נראית אי פעם.

 

רהיט ישיבה

אולי יעניין אותך גם