חיפוש

למה הרבה אנשים מעדיפים שיש קיסר בבית?

המילה קיסר היא מילה בעלת קונוטציה מלכותית, ולא סתם. השם קיסר מזכיר לנו את הקיסרים ששלטו פעם בעולם, או את היישוב קיסריה. לכן, לא בכדי נחשוב על המילה כבעלת יוקרה וכאשר מצרפים את המילה שיש למילה קיסר מבינים שמדובר כאן על חומר איכותי. אבל, ההבדל המהותי הוא ששיש קיסר הוא איכותי ולא יקר. אנשים רבים מעדיפים את שיש קיסר כדי לעצבם את בתיהם, בשל יתרונותיו הרבים כמו עמידות, עלות זולה ומגוון רחב של עיצובים.

 

הייחודיות של שיש קיסר

השם שיש קיסר הוא שם מוכר בהרבה בתים בישראל. אנשים רבים בוחרים בשיש של חברת קיסר לבית ולמטבח, משום שהוא שיש בעל תכונות עמידות לאורך זמן, והוא לא נשחק מהר. לשיש קיסר ישנה עמידות משום שבשונה משימוש בשיש שמגיע ישירות מן הטבע בצורה הגולמית, שיש קיסר הוא שיש מלאכותי. כלומר, בתהליך הייצור מערבבים בין גרגרים מינרליים (לרוב חול) לבין דבק אפוקסי. שילוב חומרים כזה, יוצר שיש מעובד, שניתן לשנות את מרקמיו, צבעיו, לייצר דוגמאות שונות ולהתאים כל שיש לפי רצונו של הלקוח.

 

שיש קיסר – זה רק נראה יקר

אצל הרבה משפחות ישראליות, האוכל הוא חלק נכבד מאוד בחיי היום יום. לכן, חשוב גם להתאים את המטבח כך שיענה על צרכי הבישול. כאשר בוחרים להשתמש בשיש כמו שיש קיסר למטבח, מובטחת עמידות להרבה שנים. תכונותיו של השיש עוזרות לו להיות עמיד בפני כתמים ושריטות והוא חזק ואיתן בפני תנאי יובש. בנוסף, העלות שלו נמוכה יותר ביחס לשיש גולמי משום שהייצור שלו מתבסס על מינרל הקוורץ, מינרל שקל יותר לעבד ולכן ייצור משטחי שיש קיסר זול יותר.

 

בכל העולם כבר הבינו, לא הגיע הזמן שגם אתם?

שיש קיסר הוא גאווה לחברה הישראלית "אבן קיסר", אך כיום הוא נפוץ בבתים ובתי עסק רבים ברחבי העולם. את השיש ניתן לשלב במטבח, בחדרי האמבטיה, בחיפוי קירות ועוד. אפשר להשתמש בו כשולחן עבודה וכשולחן אוכל, קל לנקות אותו וכל משפחה יכולה לבחור את הדגם לפי הצבעים והמרקמים שמתאימים לה לבית.

 

תבחרו בי ולא תצטערו על כך!

כאשר אנחנו מעצבים את הבית, נרצה לבחור חומרים שיחזיקו איתנו לאורך שנים, ולא נצטרך לתחזק אותם בתדירות גבוהה. כאשר בוחרים להשתמש בשיש קיסר, יודעים שהולכים לקבל חומר איכותי שנשמר לאורך זמן. שיש קיסר יכול להיות מעוצב בגוונים ובמרקמים בדיוק לפי רצונכם האישי, קל לנקות אותו וקשה לשרוט אותו, והדבר הכי טוב – הוא אפילו לא כל כך יקר! את דגמי השיש החדשים של קיסר, ניתן למצוא בסוכנות שיש כדר בראשון לציון. דרכם, תוכלו לקבל התקנה והרכבה, ולקיחת מידות ללא תוספת תשלום של השיש אותו אתם בוחרים. החברה מציעה מגוון דוגמאות בהתאמה אישית, כולם עשויים מחומרים איכותיים.

קיסר בבית

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם