חיפוש

למה מומלץ לבדוק חברת מטבחים לפני שנוסעים לאיקאה

איקאה היא חברת עיצוב ענקית שכולנו מכירים והסתובבנו ברחביה שעות על גבי שעות בין מטבחים לחדרי שינה ומיני אקססוריז לבית ולגינה אך לא תמיד היא התשובה הנכונה שמדובר בקניית מטבח חדש לבית. אז למה כדאי לעשות סקר שוק לפני שרצים לחנות המוכרת ומה כדאי לבדוק.

 

מה חשוב לבדוק בקניית מטבח זול

כשאתם מחליטים על קניית מטבח זול צאו מנקודת הנחה שהחומרים שהמטבח עשויי ממנו כמובן יהיה פחות איכותי, עץ הארונות לא יהיה מעץ מלא אלא מסיבית או עץ סנדוויץ', השיש יהיה פחות איכותי וכו'. ובכל זאת עדיין יש מה לבדוק בקניית המטבח כמו למשל הסיבית שהיא פסולה דחוסה המדמה עץ אותה תוכלו למצוא פופולרית במתחם של איקאה מטבחים. הסיבית היא אכן חומר זול אך היא לא מתאימה בשום צורה למטבח מכיוון שהיא מתנפחת במגע עם מים.

 

יקר יותר משמע איכותי יותר

לא תמיד ולא בהכרח, כמובן שמטבח יקר מאוד שעשוי מהחומרים הטובים ביותר יהיה איכותי יותר אך כשאין ביכולתכם או שלא בראש סדר העדיפויות שלכם להשקיע במטבח כזה מומלץ לשים לב להבדלים בין המטבחים הזולים כי גם שם יש הבדל ופעמים רבות אתם עלולים לרכוש משהו שאינו תואם את המחיר שלו ולכן חשוב מאוד לעשות סקר שוק נרחב.

 

התאמה של המטבח לצרכים שלכם

טעות נוספת בקניית מטבח שאינו תואם את המחיר והצרכים שלכם היא לקנות משהו מבלי להתחשב בצרכים האישיים שלכם במטבח. לפני שאתם מגיעים לאולמות התצוגה והחנויות או אפילו שיטוט מעמיק באתרי האינטרנט ערכו רשימה של מה חשוב לכם במטבח מבחינת שטח עבודה, גודל כיור, מספר מגירות או אחסון עליון וכו' ובנוסף מה פחות חשוב לכם ואתם מוכנים להתפשר או לוותר עליו.

 

שיש למטבח

שיש למטבח הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר וכמובן שגם האיכות שלו תשנה אל מול המחיר שאתם מוכנים להשקיע, שימו לב שיש סוגי שיש כמו גרניט פורצלן שהוא לא שיש אמיתי אלא בעצם חמר מעורבב עם מינרליים שמעניקים לו את המראה הגרניט שלו ואת העמידות הגבוהה שלו. אופציה נוספת להוזלת השיש היא בחירה בחיפוי שיש בלבד כך שהמסה העיקרית היא מחומר אחר אך המראה והגימור הינם משיש שבחרתם.

 

מטבח פורמייקה

מטבח פורמייקה הוא בחירה ראשונה של אנשים רבים וזאת מכיוון שהפורמייקה היא חומר עמיד מאוד והוא מחזיק מעמד בתנאי לחות שונים שמאפיינים את מזג האוויר במטבחים, בנוסף הפורמייקה לא סופחת אליה ריחות כך שניתן להתפרע מבלי לחשוש, קל לנקות אותו ועם כל זה הוא אינו יקר בכלל וניתן להתאים מטבחי פורמייקה לכל כיס.

 

לסיכום,

לפני שאתם רצים לקנות מטבח במחיר שחשבתם שהוא טוב אבל בעצם תוכלו למצוא נמוך יותר באותו המחיר ערכו סקר שוק ובדקו חנויות שונות, כנראה שתופתעו לטובה.

מִטְבָּח

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »