חיפוש

מדוע הבית החכם הוא המפתח לעתיד שלנו

העולם הולך ומתפתח מבחינה טכנולוגית, וכעת גם הבית החכם הוא הרבה מעבר למותרות.

המחיר, שהיה בעבר גבוה מאוד, ירד בצורה דרסטית, ומאפשר לאנשים רבים לעבור לבית חכם ולשפר את איכות חייהם.

הבית החכם מראה לנו שהעתיד כבר כאן.

 

מה היה בעבר ומה כיום?

בעבר, היה קושי אמיתי להפוך את הבית שלכם לבית חכם. היה צורך בציוד יקר ובשינו תשתיות.

כיום, כל בית יכול להפוך לבית חכם באמצעות מרכז שליטה אחד, בקלות ובמהירות.

כלומר, בעזרת מערכת חשמל חכם המחוברת לכלל המערכות בבית, תוכלו לשלוט בהן מכל מקום שתרצו, ולתכנן את זמני ההפעלה שלהם לפי הלו"ז המתאים לכם.

 

מהו בית חכם?

בית חכם הוא בית המאפשר שליטה מרחוק על מערכות שונות.

כך הוא יוצר תופעה של חשמל חכם – אם זה שליטה על הדלקת המזגן, הדוד, המנורות בבית, ועוד. לבית חכם יתרונות רבים והוא ללא ספק העתיד הקרוב של כולנו.

 

מדוע בית חכם?

אנשים מסוימים אינם עוברים לבית חכם ונשארים במקום ממספר סיבות. הפחד הטכנולוגי, הפחד מה-לא נודע, המחיר ועוד. עם זאת, כיום יש מספר רב של אנשים שהופכים את הבית שלהם לבית חכם. אז למה בעצם בית חכם ישנה את איכות חיינו מהקצה אל הקצה?

יש לכך מספר סיבות.

 

אבטחת הבית

תחילה, מערכת הבית החכם יכולה לספק אמצעי אבטחה שלא נראו עד היום. מעבר לאזעקות בעת כניסת פורץ, ניתן להתקין מצלמות בבית שינחו את בעל הבית אם מישהו באזור ביתו.

בעל הבית יוכל להסתכל על הבית ועל האזור בכל רגע נתון, וכך, גם אם הצליח להיכנס פורץ לבית (עם מנעול חכם הסבירות לא גבוהה), ניתן להזמין משטרה בזמן חי.

 

נוח לי

סיבה נוספת שבית חכם היא הדור החדש, היא עניין הנוחות.

הנוחות כתוצאה מבית חכם באה לידי ביטוי בתחומים רבים. אם זה הדלקת הדוד לפני ההגעה לבית, סגירת הווילונות דרך המכשיר הנייד, כיבוי והדלקת אורות בעזרת חיישן תנועה או דרך המכשיר הנייד, הדלקת המזגן לפני הגעה הביתה, ועוד.

 

מותרות

כל הדברים שציינתי לעיל הם אלו שיעזרו לכם לשפר את אורח חייכם ולשפר אותה פלאים.

אך כמובן שזה לא הסוף. יש דברים רבים נוספים שניתן לעשות בבית חכם ויכולים לייעל את החיים. כך למשל יש אפשרות של בקרת מערכת אוויר, דרכה ניתן לבחור טמפרטורה מסוימת בכל הבית ובזמנים קבועים. כך ניתן לחמם את המים בקומקום ממרחק ועוד.

 

סיכום

בית חכם הוא המפתח לעתיד שלנו.

כל הדברים הבסיסיים שהיינו רגילים לעשות, לא נצטרך לעשות יותר. כל זאת כמובן מעבר לאמצעי הבטיחות הטובים יותר, וכמובן אין מה לדבר על הכיף בלבוא הביתה ולעשות מקלחת חמה בלי לחכות לדוד.

אז עוד לא עברתם לבית חכם? קדימה, החיים העתידיים מחכים לכם.

 

מיבנה

אולי יעניין אותך גם