חיפוש

מדריך בחירת מנגל מושלם לבית החדש

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם עומדים בפני מעבר דירה ויש לכם גג, מרפסת או חצר גדולה.
זו ההזדמנות הטובה ביותר להתחדש במנגל איכותי.
כך יתאפשר לכם סוף סוף לארח את החברים והמשפחה ולפנק אותם בבשרים איכותיים כמו שתמיד חלמתם.
רגע לפני שאתם מחפשים גריל ברחבי הרשת, כדאי שתקראו את המדריך שכתבנו עבורכם בנושא, כדי שתוכלו לדעת איך לבחור את המנגל המתאים ביותר לבית שלכם.

שלב ראשון – תערכו מדידה

רגע לפני שתקנו מנגל, אתם צריכים למדוד את האזור שבו תניחו אותו. אין זה משנה אם תבחרו בסופו של דבר במנגל חשמלי, גריל גז או כל אפשרות אחרת. עליכם למדוד את המקום, כדי שכשתגיעו לשלבים המתקדמים של המדריך, תוכלו לדעת בדיוק מהן המידות המתאימות עבורכם.
תאמינו לנו שאתם תודו לנו בקרוב. השלב הראשון יחסוך לכם לא מעט זמן לקראת הרכישה ולאחריה. תיחסך מכם הסיטואציה המביכה הזו שבה תקבלו את המנגל החדש ותגלו שהוא בכלל לא מתאים למידות של המרפסת או הגג שלכם.

שלב שני – תבדקו מהו סוג המנגל המתאים עבורכם

ישנם סוגים שונים של מנגלים, כאשר לכל אחד יש הנחיות שימוש שונות. חשוב מאוד שתבדקו מראש מהו המנגל שמתאים לכם ביותר. להלן כמה אפשרויות שעומדות בפניכם:

מעשנת פלט

מעשנת פלט מתאימה לאנשים שלא רק אוהבים בשר, אלא גם חיים בשר. אם לא די בכך, צריך שיהיה להם את הסבלנות לטפח את הנתחים טוב טוב. אם אתם מרגישים שאתם עומדים בסטנדרטים הללו, אתם יכולים לבחור במעשנה

גריל גז

גריל גז מאפשר לכל אחד להכין בשרים ברמה שלא תבייש מסעדת שף. מדובר בגריל קל לתפעול ואין צורך בהתעסקות יותר מידי במהלך הכנת הבשרים ולאחר מכן. אם אתם חושבים שזהו הגריל המתאים עבורכם, אתם יכולים להודיע לבני המשפחה שאתם בדרך לרכישת גריל גז במבצע. אנו בטוחים שתירשם התלהבות רבה בקרב בני המשפחה.

שלב שלישי – תערכו את הקניה

עכשיו אתם יודעים מהו המנגל שמתאים לכם ביותר, כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה לבדוק את המידות של הדגם שבחרתם, לשלם עבורו ולחכות שהמנגל יגיע אליכם עד הבית במשלוח.
בנוסף לקניה של המנגל, זה הזמן שלכם לצאת לקצביה ולערוך קנייה של בשרים איכותיים כדי שתוכלו לארח את החבר'ה.

שלב רביעי – תזמינו את החבר'ה לעל האש אצלכם

בית חדש – יש,
מנגל – יש,
בשרים איכותיים – יש,
חבר'ה רעבים – יש, יש ,יש!
עכשיו, כשכולם נמצאים, זה הזמן שלכם להתחיל בחגיגה. אתם מוזמנים לחנוך את המנגל החדש שבחרתם ואת הבית החדש כמובן.
אם החבר'ה שואלים איך ידעתם לקנות דווקא את המנגל הזה, אתם מוזמנים לפרגן לנו ולתת את הקרדיט (או פשוט לשלוח להם את הקישור, כדי שגם הם ידעו איך אפשר לבחור את המנגל המושלם).

אולי יעניין אותך גם