חיפוש

מהם השלבים לעיצוב גינה מושלמת לבית?

את הקסם של גינה מעוצבת ומפוארת אי אפשר לחקות בדרך אחרת. ההשפעה של השילוב בין הצמחים לבין התוספים שלצידם – מים, סלעים, תאורה ועוד – מורגשת בכל רחבי הבית. אבל איך עושים את זה? איך לוקחים את הרעיון והופכים אותו למציאות?

 

אדריכל נוף – הופך את החלום למציאות

עיצוב גינה הוא עסק רציני. לתוצר הסופי תהיה השפעה על כל הבית! לכן, כדאי להיעזר באדריכל הנוף לצורך הגשמת החלומות שלכם. היפגשו עם אדריכל הנוף, ספרו לו על מה אתם חולמים ומה אתם מדמיינים, קבלו את עצותיו המקצועיות וביחד תתחילו לתכנן איך תראה הגינה המושלמת עבורכם.

 

שלב התכנון!

שלב התכנון הוא השלב החשוב ביותר במלאכתו של אדריכל הנוף, וזה השלב שישפיע על עיצוב הגינה כולה.

על אדריכל הנוף מוטלת האחריות לתכנן כל פינה ופינה בגינה, לשקול אילו תוספים יהפכו אותה למפוארת וליצור "רישום" של כיצד היא תיראה בסוף התהליך. את כל הצעדים האלו, הוא צריך לעשות בסנכרון עם נראות הבית עצמו, על מנת שעיצוב הגינה ועיצוב הבית ישלימו זה את זה.

 

במקרה שאני רק רוצה שינוי או שדרוג…

גם במקרה שכבר תכננתם בעצמכם כיצד תיראה הגינה, ואתם רק רוצים "להוסיף טאצ'" מקצועי או במקרה שהגינה כבר קיימת וזקוקה לשדרוג – מומלץ להיוועץ באדריכל הנוף. הוספת הניסיון המוכח והמקצועיות שלו, רק יסייעו בהפיכת התהליך למוצלח ומקצועי יותר.

כמו כן, היעזרות בגורם מקצועי יכולה לחסוך זמן וכסף, זאת היות שאנחנו בטוחים שהצעדים שנעשה יהיו מקצועיים ויובילו לתוצאה הרצויה.

 

עמידה בלוחות זמנים

בין אם אדריכל הנוף מתכנן גינה חדשה ובין אם הוא מוסיף או משדרג לרצונותיכם או לגינה הקיימת, השלב השני לאחר התכנון יהיה להציג לכם את לוחות הזמנים, כך שתוכלו להיערך בהתאם ולהכיר את התהליך שהגינה שלכם תעבור מעתה ועד הרגע שתושלם.

אדריכל הנוף יעשה את מיטב המאמצים על מנת להיצמד ללוחות הזמנים ולהפיק עבורכם את התוצר המושלם במינימום זמן.

 

תוספים לגינה

הצמחייה היא מרכז הגינה, כמובן. היא זו שיכולה לקחת אותנו לתחושת הטבע, להעניק לנו רוגע ולאפשר לנו לשבת מולה ולהתמוגג. אבל היא לא עושה את זה לבד! אדריכל הנוף ידע להציע לנו את התוספים הנכונים לגינה שלנו, בין אם מדובר בעמודי תאורה או בתאורת קרקע, בתוספי מים, חלוקי נחל, סלעים ואבנים, שביל גישה ועוד. האפשרויות בלתי מוגבלות – צריך פשוט לדמיין!

 

מעיין גנים – כאן בשבילכם ובשבילכן

אדריכל הנוף חגי תדמור, הבעלים של מעיין גנים, הוא מומחה בתחום תכנון הגינות. לחגי ניסיון רב של אלפי פרויקטים שהוא הוביל במקצועיות ובמומחיות רבה, לצד יחסי אנוש מעולים שהפכו את לקוחותיו למרוצים פעם אחר פעם.

אתם מוזמנים להיעזר בנו על מנת להיות בטוחים שהגינה שלכם תהיה, כמו שהבטחנו, באמת מושלמת.

בית פרטי

 

אולי יעניין אותך גם