חיפוש

מהן הכריות הטובות ביותר לאדם הממוצע

אנחנו לא מייחסים מספיק רצינות מיטה שלנו. אנחנו נוטים לקחת כמובן מאליו את הקיים בחדר השינה, ואנחנו לא בהכרח חושבים באיזו קלות אפשר לשדרג את חוויית השינה שלנו. המאמר הקרוב יציג בפניכם את הכריות הטובות ביותר עבורנו ועבור השינה שלנו, ולמה דווקא הן כל כך חשובות.

 

כריות ספוג זיכרון

כרית זו עשויה מאותו חומר שממנו מייצרים גם מזרונים. מה זה אומר בעצם? הטכנולוגיה הזו גורמת לחומר ממנו עשויה הכרית "לזכור" את מנח ראשכם. כשאנחנו ישנים, מעצם משקל הראש והפעלת הלחץ על הכרית, היא יכולה להתרכך ולהתקמט. כריות העשויות מספוג זיכרון עשויות מחומר חזק ועמיד מספיק כך שלאחר השינה הכרית חוזרת לצורתה המקורית ואם חזרתכם למיטה לישון, הכרית לא תשקע מעבר למה שהיא שוקעת בדרך כלל – בהתאם לראש שלכם כמובן.

 

כרית אורטופדית

כרית אורטופדית מספקת פתרון שינה לאנשים שסובלים מבעיות גב וקשיי שינה. כרית זו דומה לכרית מספוג זיכרון, אך יש חומר אחד שמשפיע במיוחד – ויסקו. חומר זה הוא ג'ל, והוא השכבה הראשונה בחומר ממנו עשויה הכרית. הוא בולם ראשון את הראש במהלך ההתמקמות. לאחר מכן, הג'ל ביחד עם מנח הראש מכתיבים את השקיעה בכרית. בגלל שמדובר בכרית אורטופדית, היא תהיה יותר קשה מכרית רגילה, כך שהראש לא ישקע במהלך השינה. כריות אלו מספקות פתרון מצוין למנח ראש איכותי בשינה, שמשפיע ישירות על איכות השינה.

 

כריות רכות

אם יש כריות מחומר קשה, למה שלא יהיה מחומר רך? על עובדה אחת אי אפשר להתווכח – לכל אדם יש את הנוחות שלו בשינה. כריות נוחות מתאימות לאנשים ששנתם בשכיבה על הגב היא איכותית ביותר ככל שהגוף יותר מאוזן על המזרון. כרית רכה עשויה מחומרים איכותיים אך פחות צפופים בדחיסותם, כך שהראש יכול לשקוע יותר במהלך השינה ולהיות צמוד ככל האפשר למזרון.

 

כרית טלוויזיה קשה

אין מה לעשות, מומחי שינה הבינו מזמן שטלוויזיה היא חלק מחיינו ותנוחת הגב שלנו במהלך הצפייה יכולה להשפיע רבות על הבריאות שלנו. כריות טלוויזיה הן גדולות יותר מכרית רגילה והן מהוות תמיכה מצוין לגב ולצוואר שלנו.

 

כאחד האדם

בחירת כרית איכותית יכולה לשנות לכם את החיים. במהלך השינה, גופינו נטען באנרגיה, מפרק את החומרים שצרכנו במשך היום בגוף, נותן מנוחה למוח ולנפש. ככל ששנתינו תהיה איכותית יותר, כך היום שלנו יתחיל בצורה טובה יותר. מעבר לכך, כרית משפיעה בצורה ישירה על תנוחת השינה שלנו. להישאר בתנוחה אחת במשך לפחות 5.5 שעות, שהיא לא טובה לגב שלכם– יכולה ליצור נזק. אין לכם ברירה, אלא לבחור בכרית שמותאמת לצורכי השינה שלכם. לא משנה עם מה בן או בת הזוג ישנים, לכל אחד יש את האחת שלו.

ילדה ישנה עם ראשה על כרית

אולי יעניין אותך גם