חיפוש

מה היתרונות של מתג חכם בבית

מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של המהפכה החכמה. יותר ויותר ישראלים מכירים ביתרונות של הבית החכם ומצטרפים לאלו שכבר התקינו מערכות חכמות בביתם. לאחרונה, גילו הישראלים דבר מדהים – לא צריך להתקין מערכות חכמות בכל הבית המשפיעות על כלל מערכת החשמל, אלא ניתן להתקין מתגים ומפסקים חשמליים המשיגים את אותן התוצאות בעלויות מזעריות. מהם אותם מתגים חכמים וכיצד הם מסייעים כל כך בבית?

 

הפעלה מרחוק – חסכון בחשמל

מתג חכם מאפשר לנו להדליק ולכבות מתגים בבית מכל מקום בעולם. ללא המתג החכם, כדי להדליק או לכבות מתג רגיל חייבים כמובן להימצא בסמוך אליו. אם יצאתם. אם יצאתם מהבית לעבודה והשארתם את התאורה בסלון דולקת, לא תהיה לכם כל דרך לכבות את האור מבלי לחזור הביתה. הודות למתגים החכמים, תוכלו לכבות את התאורה ברגע הישר מהטלפון הנייד שלכם.

כך, תכונת ההפעלה מרחוק מאפשרת לכם להימנע מבזבוזי משאבים מיותרים. לא תצטרכו לחשוש שהמתג של הבוילר דולק או אפילו האור בשירותים, שכן תוכלו לוודא זאת בכל רגע נתון דרך היישומון ובמקרה בו אכן שכחתם את המתג דולק, תכבו אותו בין רגע. מפסק חכם יאפשר לכם לבצע אותה פעולה לא רק במתגים, אלא בכל שקע שהותקן לו מפסק חכם, דוגמת שקע המזגן או שקע של כל מוצר אחר שתרצו לוודא שלא השארתם דולק לשווא.

 

הפעלה מרחוק – תכנון מראש

יתרון נוסף של ההפעלה מרחוק הוא היכולת לתכנן מבעוד מועד פעולות מסוימות לזמנים שונים. תוכלו, למשל, לכוון מראש הפעלה של הבוילר חצי שעה לפני כניסתכם הביתה, כך שלא תיאלצו להמתין למים החמים לאחר הגעתכם. כמו כן, תוכלו לכוון מראש את הפעלת מערכת ההשקיה, לזמנים קבועים או בהתאם לתחזית מזג האוויר.

 

סרט פעולה

במתגים משוכללים, תוכלו אף ליצור סרט פעולה בו כיבוי או הדלקה יבוצעו בהתאם לתרחיש כלשהו שקרה בבית. תוכלו לכוון את המתג כך שהאור יידלק עם כניסתכם לחדר ויכבה עם צאתכם ממנו, בדומה לבתי מלון רבים ושאר מקומות ציבוריים. תכונה זו תשווה לביתכם יוקרה ותהפוך אותו לנוח ושמיש יותר. תוכלו, כמובן, גם לבחור בסרטי פעולה אחרים, דוגמת יצירת תלות בין הדלקת האור לבין פיחת הדלת.

 

איזה מתג לקנות?

כיצד תדעו איזה מתג חכם מספק את הסחורה ומצדיק את מחירו? רצוי, כמובן, לבצע סקר שוק מעמיק בנושא ולרדת לעומקם של פרטים. אם אין לכם את המשאבים הדרושים לשם ביצוע סקר שוק שכזה, נמליץ לכם בפשטות על חברת SONOFF מבית היוצר של חברת ITEAD. מדובר בחברה מקצועית ואמינה, המציעה מתגים ומפסקים חכמים במחיר שווה לכל נפש.

 

כמה עולה מתג חכם?

ישנם סוגים שונים של מתגים, כשלכל מתג תכונות אחרות המשפיעות על מחירו. עם זאת, מחירו של מתג חכם סטנדרטי, אמין ומקצועי, עומד על כ-22 שקלים בלבד! פחות ממנת פלאפל בתל אביב! המון איכות, מעט עלות.

 

לסיכום

למתג החכם מעלות רבות. רכשו מתג חכם מליין המוצרים של SONOFF ותהנו מכל היתרונות של מתג חכם בעלות מינימלית. בהצלחה!

לחצן

 

אולי יעניין אותך גם