חיפוש

מכשירים שחובה בכל מטבח

המטבח הוא הממלכה של הבית כי הוא מאחד בין תושביו.

אוכל נועד לחבר בין אנשים, לכן בית בו המטבח מושקע יש אווירה טובה של אחדות וביתיות.

חשוב שיהיה לכם חומרים ומכשירים ייחודיים ואיכותיים במטבח שלכם כדי שתהפכו את האוכל לדבר מרכזי במשפחה.

כמו כן, הנוחות היא עניין חשוב בתחום הבישול – כשלא נוח לבשל זה נעשה משימה קשה במקום פעולה מהנה ומספקת.

הטכנולוגיה יצרה כלים רבים שמאפשרים לכם לבשל בנוחות ובמקוריות וכדאי לכם להשתמש בהם.

אם תעשירו את המטבח שלכם בכלים מקצועיים וטובים תוכלו להפוך לשפים אמיתיים!

 

כלים למיצים

  1. הכלי החשוב ביותר בשביל להכין בו שיקים הוא נינג'ה או כל מיקסר אחר. במיקסר תוכלו להכין בקלות ובמהירות שייק בריא לבוקר וליהנות ממשקה טעים ומזין. כמו כן, תוכלו להכין ממרחים טובים תוצרת בית – טפנד זיתים, פסטו ועוד.
  2. מסחטה ידנית – מכירים את המסחטה היפיפייה שעומדת על השיש? תוכלו למצוא מסחטה לתפוזים ושאר פירות הדר במגוון צבעים. המסחטה משמשת להכנת מיצים ולסחיטת לימון לבישול. בנוסף, היא פריט עיצובי מדהים להניח במטבח.

 

מכשירים בסיסיים

  1. כל מטבח צריך להכיל גם טוסטר וגם מצנם. במכשירים אלו תכינו לכם ארוחת בוקר מושקעת וכיפית בכמה דקות בודדות.
  2. מקציף חלב – אם אתם אוהבים קפה, שוקו או כל משקה חם אחר, כדאי לכם להחזיק מקציף חלב. עם מקציף זה תוכלו להכין לכם משקה בדיוק כמו בבית הקפה.
  3. מיקסר לאפייה – שכחו מהמיקסר הידני שקשה להחזיק אותו עד שהוא מקציף את השמנת, ורכשו לכם מיקסר של חברה איכותית שעומד בעצמו על השיש ויכין לכם כל מה שתרצו – בצק, קצפת, בלילה ועוד. אם אתם חובי אפייה אתם חייבים לרכוש אחד כזה, קיימים מגוון צבעים ייחודיים למיקסר זה.
  4. מיקרוגל מעוצב – כיום ניתן למצוא בחנויות רבות מיקרוגל מדהים במגוון סגנונות – וינטג', מודרני ועוד. אפילו לא צריך להגיד שמיקרו הוא מוצר בסיסי.

 

מכשירים למקצוענים

  1. מכונת קפה – אם אתם רוצים להפוך למקצוענים במטבח כדאי שתרכשו לכם מכונת קפה טובה שתרים את הרמה הקולינרית בבית שלכם.
  2. אבן שמוט – אמנם זה לא מכשיר בדיוק אבל מדובר בפריט שישדרג לכם אץ האפייה. תוכלו לשים אותה בתנור וליצור אפקט של תנור אבן מקורי. זו אבן שטוחה שמתחממת בתנור וגורמת לאפייה טובה יותר של כל מה שתשימו בתנור – סלומון, פיצה, פוקצ'ה ועוד.

 

לסיום

חשוב להשקיע במטבח שלכם כדי להוציא ממנו אוכל משובח וטעים שישמח את בני הבית. פנקו את עצמכם במכשירים איכותיים שיקפיצו את רמת הבישול שלכם – לא תאמינו כמה מחמאות תקצרו על הבישול שלכם בזכות המכשירים החדשים! כיום אינסוף להתקדמות בתחום זה ואתם יכולים להתקדם יחד עם הטכנולוגיה ולשפר את הבישול שלכם. בתיאבון!

 

כוס שתייה

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »