חיפוש

נמלים בחצר הבית? 4 הפתרונות הנפוצים ביותר

הופעת נמלים בחצר של הבית דורשת התערבות מיידית למניעת פגיעה חמורה יותר באיכות החיים. במאמר הבא נציג את היתרונות של הזמנת חברת הדברה, נבין מתי משתמשים באופן עצמאי בתרסיס הדברה ונראה גם את הערך המוסף של פתיונות. כמו כן, נדגיש את החשיבות של שמירה על ניקיון והיגיינה. בעלי בתים פרטיים עם חצר או גינה מגלים לעיתים קרובות את החשיבות של תחזוקה נכונה.

אם לא מתחזקים נכון את הגינה, עלולים להופיע נמלים שפוגעים באיכות החיים. מלבד תחושה לא נעימה שמלווה את החיים לצד כמויות גדולות של נמלים גם בחלל החוץ, עלולות להיות לזה השלכות חמורות על היכולת להשתמש בגינה כדי לארח חברים, קרובים או בני משפחה. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות. הנה למשל 4 הפתרונות הנפוצים ביותר להתמודדות עם נמלים בחצר הבית והיתרונות של כל אחד מהם:

 

הזמנת חברת הדברה

הפתרון המיידי והנפוץ ביותר הוא כמובן להזמין חברת הדברה. אם יוצרים קשר עם חברת הדברה מקצועית כמו https://tzevetg.co.il למשל, מגלים שהבעיה היא זמנית בלבד. מטבע הדברים, לחברת הדברה יש את כל הידע, הכלים, המיומנות והניסיון הנדרשים על מנת להתמודד עם כל סוגי הנמלים. מעבר לכך, חברת הדברה יודעת לא רק כיצד להעלים את הנמלים הקיימות בחצר או בגינה – אלא גם מה לעשות על מנת שהן לא יחזרו שוב בעתיד.

 

תרסיסי הדברה לשימוש עצמי

פתרון נפוץ אחר אך פחות אפקטיבי מבוסס על שימוש בתרסיסי הדברה. אלו תרסיסי הדברה שמיועדים לשימוש עצמי, כאשר היתרון שלהם הוא עלות נמוכה. מנגד, החיסרון הוא יעילות מאוד מוגבלת של כל סוגי התרסיסים שבהם משתמשים. ספציפית בחצר או בגינה ובגלל שמדובר על שטח פתוח, תרסיסי ההדברה עלולים להיות עוד פחות אפקטיביים מכפי שנהוג לחשוב.

 

פיתיונות

הפתרון האלטרנטיבי לשימוש עצמי והתמודדות עם נמלים בחצר מבוסס על פיזור פיתיונות. כאן המטרה היא לא בהכרח לרסס ולהשמיד את הנמלים שאותן ניתן לראות בעיניים, אלא להגיע למצב שבו מביאים את הרעל עד לקן של המלכה. בגלל שהנמלים מסתובבות בחצר על מנת להביא למלכה אוכל, מנסים לפזר פיתיונות שיחסלו אותה. בתוך כך, כדאי לזכור שהפתרון הזה של שימוש בפיתיונות כדי להדביר נמלים בחצר עלול להיות מסוכן עבור בתים עם תינוקות, ילדים או חיות מחמד.

 

ניקיון והיגיינה

אם מחפשים פתרון גורף לטווח ארוך, אין ברירה אלא לשנות את הרגלי הניקיון וההיגיינה. בפועל, זו פחות או יותר הדרך היחידה לנטרל לגמרי את גורמי המשיכה של הנמלים אל החצר. אם מרימים מאכלים פתוחים ודואגים שלא יהיה לנמלים מקורות מים או איפה להסתתר, הם פשוט יחפשו מקום אחר שבו הם יצליחו להקים את הקן שלהם.

נמלה הולכת על עץ

אולי יעניין אותך גם

הדברה בבית
הדברות
איך להתכונן להדברה בבית

אז גיליתם שאתם חולקים את הבית שלכם עם אורחים לא קרואים ולא רצויים – מזיקים קטנים ומעצבנים. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למדביר

קרא עוד »