חיפוש

סורגים שקופים – לאיזה סוג בית זה מתאים?

מעוניינים לעצב את ביתכם בצורה חדשנית ומעניינת? קונספט חדש בישראל שנת 2022 הוא סורגים שקופים, שונים ומיוחדים יותר מכל סוגי הסורגים שאי פעם יצא לכם לראות. סורגים שקופים בנויים בתור רשת צפופה שמתווספת לחלון ומחליפה את הרשת הקיימת שם. במאמר זה נפרט כל מה שצריך לדעת לגבי סורגים שקופים, ההבדל שלהם לעומת סורגים רגילים, התפקיד שלהם והיתרונות שלהם.

 

סורגים שקופים: מה ההבדל לעומת סורגים רגילים

סורגים שקופים מביאים איתם בשורה עיצובית חדשה לבתי המגורים שלכם. סורגים רגילים שכולנו מכירים הינם בנויים בצורה הקלאסית ומופיעים ברוב הבתים הישנים בישראל. אותם סורגים עשויים מתכת מסוג כבד ומסורבל, במרכזם יש בטן אשר מעגלת אותם ובמרכז בטן זו ניתן לעשים אדניות פרחים. סורגים מסוג זה הפכו עד כדי כך מוכרים ונפוצים עד ששכחנו שקיימת אופציה אחרת, הרבה פחות מסורבלת והרבה יותר יפה לעיצוב הסורגים בבתים.

 

סורגים שקופים והתפקיד שלהם

סורגים שקופים עושים בדיוק את אותה הפעולה כמו סורגים רגילים. מדובר בראש ובראשונה על שדרוג הפן הבטיחותי. סורגים אלו מונעים נפילות מתוך הדירה החוצה, ומונעים גם כן חדירה של זרים ופריצות הביתה. באופן זה, הסורגים מבטיחים את תחושת הבטחון האישית של הדיירים. כמו כן, סורגים שקופים מונעים כניסה של יתושים, ציפורים ומזיקים אחרים, בזכות היותם רשת צפופה ואף שקופה.

 

יתרונות של סורגים שקופים

הסורגים השקופים מביאים בראש ובראשונה בשורה עיצובית חדשה. לא עוד סורגים ישנים, מתכתיים, מסורבלים שמכערים את חזות הבתים, אלא סורגים שקופים חדשניים, עדינים המוסיפים חן לעיצוב הבית. יתרון נוסף הוא שדרוג הפן הבטיחותי כפי שהוסבר קודם לצד מענה לאי כניסת מזיקים מבחוץ. אין ספק שסורגים שקופים הם הדבר החם הבא בישראל שנת 2022.

 

לאיזה סוג בית מתאימים סורגים שקופים

סורגים שקופים מתאימים לכלל סוגי הבתים, משום שניתן להחליט באופן עצמאי על הגוון המתאים ועל הגודל המתאים באופן ספציפי לכל חלון וחלון בנפרד. כך, סורגים שקופים יכולים להיות מותקנים על כל סוג של חלון ולהתאים לכל סוג של דירה. הם מתאפיינים ברמת איכות גבוהה ביותר, עומדים בתקני בטיחות מחמירים ומספקים הגנה גבוהה. יתרונם הבולט הוא השקיפות שלהם שגורמת להם לא לפגוע כלל בעיצוב חלל הבית או החדר בו הם מותקנים, מבפנים ומבחוץ.

 

לסיכום

סורגים שקופים מביאים איתם מספר בשורות חדשניות, וכך הופכים להיות המוצר החם הבא בישראל שנת 2022. ראשית, בפן הבטיחותי והבטחוני מדובר בקפיצת מדרגה לעומת הסורגים הישנים, העשויים ממתכת כבדה ומסורבלת. שנית, מבחינה עיצובית סורגים שקופים משתלבים באופן מושלם ומוספים חן רב לחזית הבית מבחוץ או לפנים הבית מבפנים. היתרון הגדול של סורגים שקופים הוא שניתן לבחור את המידה המתאימה בהתאם לגודל החלונות אצלכם בבית.

סורגים

 

אולי יעניין אותך גם