חיפוש

7 סיבות לקניית בריכה לגינה ללא בנייה

במדינה שבה הקיץ ארוך, כל מקור מים להצטנן בו מהחום הוא הנאה גדולה! אנחנו הישראלים אוהבים ללכת לים ולבריכה, אבל בשנים האחרונות ניכרת עליה בכמות הבריכות ללא בנייה.

רוצים לדעת למה? המשיכו לקרוא!

 

המרענן הרשמי של הקיץ

בריכה לגינה היא מוצר מאוד פופולרי ובילוי מהאהובים ביותר בקיץ החם. אנחנו לא צריכים להגיד לכם מה היתרונות של בריכה בבית. אוקיי אולי נשוויץ רק קצת: מסיבות בריכה, או סתם להשתכשך בצהריי יום שישי או שבת זה פשוט חלום. והילדים, בכלל! יכולים להיות שם שעות!

 

לכל אחד מתאים בריכה לגינה ללא בנייה?

כל אדם שיש ברשותו בית עם גינה יכול להנות מבריכה ללא בנייה מאוד. אך גם מי שיש ברשותו גג גדול, או מרפסת, יכול למצוא לעצמו בריכה בגודל הרצוי ולהרכיב\ לנפח אותה בקיץ ובחורף לאפסן חזרה במזווה לכמה חודשים קצרים עד ששוב מגיע הקיץ ואפשר להנות מטבילה בבריכה. מזל שהחורף בישראל קצר.

 

אילו דגמים של בריכות ללא בנייה קיימים?

  • בריכות לילדים: ישנם בריכות לילדים בכל גיל. ניתן לבחור ולהתאים את הבריכה לגודל הרצוי ולמיקום העתידי שלה.
  • בריכה מתנפחת: אנחנו ממליצים לרכוש בריכה מחומר חזק ועמיד. אם בריכה גדולה לוודא שיש בה גם פתח ניקוז להורדת המים.
  • בריכות לילדים לבתים פרטיים: כזו שהיא עמידה ויכולה להישאר גם בחורף בחוץ. עשויה מחומרים חזקים ומוטות ברזל.

 

למה כדאי לקנות בריכה לגינה ללא בנייה?

ראשית, מנוי לקאנטרי או כניסה לבריכה ציבורית עולה הרבה כסף. כבר יש לכם גינה! נצלו את השטח שלה ותהנו מבריכה פרטית. היתרון השני הוא שתמיד אפשר לקפל ולאפסן אותה למקרה וצריכים את המקום שהיא תופסת. עכשיו היא גם בטיחותית: ניתן לקנות כיסוי בריכה כבד ולהניח מעל הבריכה ובכך למנוע כניסה או נפילה של ילדים קטנים. יותר כיף לילדים! מה יותר כיף מבריכה פרטית רק שלהם לילדים? ובואו נודה באמת היא כיפית גם למבוגרים. כוס יין בשישי בצהריים בבריכה או מסיבה עם כמה בנות בגינה.

 

בריכה מתנפחת – בואו לשנות את דעתכם

לבריכה מתנפחת יש משמעות מעט "מעפנה". אנחנו רוצים שתפתחו את הראש למגוון הרחב של הבריכות המתנפחות ברמה המאוד גבוהה שיש היום. חבל להתעסק בכל היתרי הבנייה למיניהם ובכל והעיסוק, הכסף והזמן הכרוכים בבניית הבריכה. יש היום בריכות מתנפחות בעיצובים מהממים ובגדלים כיפיים, גדולים ואפילו דיי עמוקים. שווה בדיקה, אל תתנו לרושם שלכם מפעם להרוס לכם את החוויה מהבריכות המתנפחות של היום. השוק התקדם!

 

לסיכום

אנחנו מאוד אוהבים בריכות ללא גינה, נשמח לעזור לכם להתאהב כמונו ולעזור לכם להתאים את סוג הבריכה שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר ותהנו ממנה עם המשפחה והחברים בימי הקיץ החמים. אל תשכחו קרם הגנה (;

סוויטה

 

אולי יעניין אותך גם