חיפוש

3 דברים חשובים שעורך דין מקרקעין צריך לדעת

עורך דין מקרקעין מוצלח ומומלץ, יהיה כזה שגם מכיר לעומק את השוק ואת עולם עסקים של הקרקעות והנדל"ן, כזה שמנהל עבורכם משא ומתן ממולח, ועוד. לכן כעורך דין מקרקעין יש למעשה דברים נוספים שחשוב להכיר, כדי להפוך באמת למקצוען אמתי ומבוקש בתחום. בדיוק לשם כך – לפניכם 3 דברים חשובים שעורך דין מקרקעין צריך לדעת.

 

איך לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ?

עורך דין מקרקעין מקצועי ומוצלח יהיה כזה שיש לו את הניסיון והידע הכללי בתחום, ולא רק את הידע המשפטי לבדו. חשוב להכיר לעומק את עולם הנדל"ן, את האישים החשובים בו, את התקדימים והחריגים בתוכו. חשוב גם כן להכיר את עולם המיסים לעומקו ולדעת את הפרטים הקטנים, שמעבר לחוקים עצמם. טיפים כאלה, יכולים לעזור לכם לבחור עורך דין מקרקעין מוצלח באמת, כזה שיבצע עבורכם עסקאות רווחיות ומוצלחות. עו"ד מקרקעין יוני לוי הוא בדיוק איש המקצוע שילווה את עסקאות הנדל"ן והמקרקעין, עם כל הידע והניסיון הנדרש.

 

3 דברים שעורך דין מקרקעין צריך להכיר:

עורך דין מקרקעין רגיל, הוא כזה שמכיר את החוקים והשלבים ברכישת דירה ובעסקאות מקרקעין אחרות, והוא סיים את לימודיו וכעת יצא לשוק. לעומת זאת עורך דין מקרקעין מוצלח ומומלץ, הוא כזה שמכיר גם את עולם המיסים, הנדל"ן והיזמות, וכך ייתן לכם שירות הרבה יותר מיטבי ויעיל. לפניכם 3 דברים שעל כל עורך דין מקרקעין חובה להכיר:

 

יזמות ונדל"ן

על עורך דין מקרקעין מוצלח, להיות מעורב ולהכיר את עולם הנדל"ן היזמות והעסקים מקרוב. כעורך דין מקרקעין, יש צורך לבצע לא מעט עסקאות ולנהל אותן מההתחלה ועד הסוף – ולכן חשוב להכיר הכל על כיצד לבצע עסקת נדל"ן מוצלחת, לנהל משא ומתן ועוד. מדובר באספקט שלא לכל עורך דין מקרקעין יהיה לאחר שהוא מסיים את לימודיו ויוצא לעבוד בשוק – אלא בידע נרכש שמגיע עם ניסיון ומחקרים מעמיקים.

 

עולם המיסים

תחום חשוב שהכרחי לכל עורך דין מקרקעין להכיר מקרוב, הוא עולם המיסים ובפרט המיסים שיש לו צורך להתמודד אתם באופן קבוע בעולם המקרקעין והנדל"ן, כמו מס השבחה, מס רכישה, מס ערך מוסף, ועוד רבים. עולם המיסים בישראל הוא בהחלט בין המסובכים, ויש בו מגוון הסתעפויות, תאריכי דד ליין, ופרטים קטנים שחשוב להכיר כשאתה עורך דין מקרקעין, שמנהל את ענייני הקרקעות והנדל"ן של הלקוחות שלך. מדובר בעולם דינמי וחשוב להישאר עם האצבע על הדופק ולהכיר אותו מקרוב בכל עת.

 

תקדימים ותיקים מיוחדים

כעורך דין מקרקעין שעומד לייצג אתכם בתביעות בבית המשפט או לסגור עבורכם עסקאות ולנהל את עניינכם הכלכליים – לא מספיקה רק ההתנסות וההכרה של הדינים עצמם, אלא חשובה מאד ההכרות הקרובה עם עולם המקרקעים כפי שהוא בהווה, וכן כך גם חשוב להכיר פסיקות קודמות ותיקים מיוחדים כדי להכיר גם את החריגים ואת כל הפרטים הקטנים.

עורך דין מקרקעין

אולי יעניין אותך גם

5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!
כללי
5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!

מסיבות הן הזדמנות נהדרת לייצר אווירה ייחודית. כמובן שחשוב לסגור את הכיבוד ולהחליט על פלייליסט, אבל אנחנו פה בשביל לספר לכם גם על האביזרים שישדרגו

קרא עוד »