חיפוש

4 פתרונות אחסון למחסן מסודר

אם אכפת לכם מהציוד שלכם, כנראה שיש לכם חדר אחסון, חלל אחסון ואם התמזל מזלכם – צריף מחסן בגינה.

אי אפשר להניח כלים בערמה אחת ולצפות שיהיה לנו נוח לגשת לציוד שלנו.

בשם הציוד היקר שלנו, הסדר, הנוחות והשפיות, הבאנו לכם במאמר זה את הפתרונות הטובים ביותר לשמירת המחסן מסודר.

 

מדפי מתכת

אם יש פתרון אחד מידי שהוא נוח ליישום וקל להרכבה – הוא מדפי מתכת! הרכבה קלה, מעט חלקים ומינימום התעסקות עם מברגה ומקדחה. ואם במדפי מתכת עסקינן, אי אפשר שלא להתייחס למוצרים מבית מדפי לה גרדיה. האתר של לה גרדיה מציע מגוון רחב ומעניין מאוד של מדפי מתכת. כל הפתרונות עשויים מתכת ותוכלו למצוא בקלות את סט המדפים הנדרש:

  • כוננית מתכת בהרכבה מהירה – חיבור בין חוליות והנחת משטחים, מבנה אחיד ופשוט ונגיש של מדפים.
  • מערכת מודולרית – אפשרות הרכבה של מדפים בצורת ר' וכל צורה שתתאים לחדר וצורכי האחסון שלכם.
  • כוננית צבועה מאובטחת – סט של מדפי מתכת עם אבטוח בין המוטות בחלק האחורי. פתרון חזק ובטוח!
  • מדפים ללא רגליים – להצמדה לקיר במקום שאין מקוטם לרגליים. פתרון נהדר למדפים צפים למחסן שלכם!

 

לוח עץ ומתקן תלייה

כיאה למסורת של מחסני האבות, שולחן עבודה רחב מעץ כבר מציע בתוכו פתרונות אחסון רבים ומגוונים. מעבר לכך, לוח נוסף שהשולחן תומך בתוספת אבטוח קיר יכול ליצור לוח שלם ממנו ניתן לתלות את הכלים המיידים לשימוש תכוף, ולאחסן בתחתית השולחן את יתר החפצים והציוד שלכם!

 

מדפים עם דלת הזזה

פתרון אחסון זה הוא מעט מסורבל אך מציע אבטוח לציוד היקר לכם ואסתטיות בעיניים. מדובר בהתקנת מדפים ארוכים לאורך אחד מקירות המזגן, ולאחר מכן לתחום אותם ב"ארון" שדלתותיו הן דלתות הזה. ניתן לאבטח דלתות אלה עם מפתח כך שהציוד נשאר שמור עוד יותר

 

יחידת לוקרים

פתרון מעט תיכוני, מזכיר קצת נשכחות. רק שתדעו, שלוקר הוא פתרון הרבה יותר מאובטח ו8נוח ממה שאתם חשובים. מעבר להיותו עשוי מתכת, ללוקר יש אפשרות אבטחה עם מנעול, חיזוק הצירים וסידור התאים הפנימיים עם מדפים קטנים או תאי אחסון גדולים ומרווחים, בהתאם לצורכיכם כמובן.

 

פתרונות רבים ומחסן אחד

בסופו של דבר, גדול עלינו להציע לכם כל הרבה פתרונות למחסן שלכם. הרי, אתם יודעים הכי טוב מה אתם צריכים. אין ספק שמדפים עם דלתות הזה עם פתרון נהדר ומושקע ומורכב, אך באותה מידה מדפי מתכת של מדפי לה גרדיה יכולים לעשות בדיוק את אותה העבודה בפחות עלות, פחות זמן הרכבה ויותר יעילות!

המחסן הוא קודש הקודשים של הציוד שלנו. מארגז הכלים ועד לרשת הצל לחוף הים, בחרו נכון. לציוד טוב וחשוב מגיע פתרון אחסון ואחזקה חזק ויציב. בהצלחה!

 

חלל אחסון

אולי יעניין אותך גם