חיפוש

קירויים לבריכה – איך לבחור צבע

במדינת ישראל בריכות השחייה נפוצות מאד.

עם זאת הרבה מהן פתוחות רק בקיץ, במקום להשתמש בקירוי בריכה ולהאריך את תקופת הרחצה בארבעה חודשים.

בשנים האחרונות מבינים בבריכות בישראל שקירוי בריכה הוא בגדר חובה.

ולכן אנחנו פה – בשביל לעזור לכם לבחור את הצבע המתאים ביותר לבריכה שלכם!

 

מה זה קירוי בריכה?

קירויים לבריכות שחייה הינם מתקנים השומרים על טמפרטורת המים נעימה וכך מאפשרים שחיה. הקירוי יוצר מעין אפקט של חממה באמצעות המבנה ממנו הוא עשוי. הקירוי עשוי מאלומיניום ומפולקרבונט. חומרים אלו יוצרים את אפקט החממה. בנוסף, חומרים אלו גם עמידים מאד דבר ששומר על קירוי הבריכה למספר שנות אחריות רב.

 

מה גודלו של קירוי הבריכה?

קירוי הבריכה משתנה מבריכה ולבריכה כלומר, מותאם אישית לבריכה הספציפית. לכן, כל בעל בית מלון או וילה יכול לבחור את קירוי הבריכה בהתאם לגודל הבריכה שלו. את הקירוי ניתן להתקין בכל זמן שתרצו, דבר ששומר על הגמישות של בעל הבריכה.

קירוי הבריכה מתאים לבריכות רבות בגלל גודל המשתנה. אנו ממליצים לכם לבדוק האם הוא מתאים לבריכה שלכם גם אם אתם לא בטוחים. ניתן להתקין אותו בבריכות של בית מלון, בריכות שחיה, בריכות של קיבוצים, וגם בריכות פרטיות.

 

כיצד בוחרים צבע לקירוי הבריכה?

כפי שאמרנו קירוי הבריכה עשוי מאלומיניום ומפולקרבונט. את החומרים צובעים בשלל צבעים בצביעה מיוחדת שמתאימה לסביבה עם לחות וקרבה למי בריכה. בזכות הצביעה המיוחדת הצבע לא יורד. בנוסף, הצביעה עצמה מחזקת את אפקט החממה שיוצר קירוי הבריכה.

בחירת צבע לקירוי הבריכה היא אינה משימה מורכבת ואפילו די נחמדה אם עושים אותה נכון. ישנם המון צבעים מגוונים מהם ניתן לבחור את קירוי הבריכה. אנו ניתן לכם מספר המלצות כיצד לבחור את הצבע המושלם לבריכה שלכם.

התאמה למבנים ליד הבריכה –  הסתכלו על המבנה שנמצא לצד הבריכה ונסו לחשוב: איזה צבע יתאים לו. אם אפור נסו לבחור צבע צבעוני כדי להכניס מעט שמחה ולהפך – אם הצבע בולט לעין, נסו לבחור צבע סולידי שישתלב איתו.

התאמה לאווירת המקום – נסו להבין מהי האווירה שאתם רוצים לשדר. בריכה ילדים שונה לחלוטין מבריכה בווילה פרטית. בחרו את הצבע בהתאם לאווירה שאתם רוצים לשדר לאורחים שבאים לשחות בבריכתכם.

נסו למפות צבע לפני גוון – בגלל שישנם כל כך הרבה גוונים לקירוי הבריכה בחרו ראשית את הצבע. לדוגמה, בחרתם בצבע כחול. הסתכלו על כל גווני הכחול ורק עליהם. במידה ולא תבחרו צבע לפני שתבחרו גוון המשימה תהפוך למורכבת בהרבה. מחקרים פסיכולוגיים מראים שככל שיש לאדם יותר אופציות כך יותר קשה לו לבחור. לכן, נסו לצמצם את האופציות באמצעות בחירת הצבע לפני בחירת הגוון.

 

ילד קופץ

אולי יעניין אותך גם