חיפוש

רהיטים שחובה בכל בית ב-2021

התפיסה שעיצוב הוא דבר משמעותי בחיינו הולכת וגוברת.

כל אדם משקיע רבות בעיצוב הבית שלו, גם אם מדובר בבית זמני.

ההבנה שבית הוא לא רק מקום בו אנו נמצאים, אלא הוא מקום שמעצב אותנו, מעודדת אנשים רבים ליצור אווירה טובה דרך העיצוב של הבית.

בית הוא ברכה שחשוב להשקיע בה וליצוק לתוכה המון אהבה ואור – ככל תשקיעו יותר בבית אתם תחושו שהוא מגן עליכם, עוטף אתכם ובעיקר שאתם שייכים לו.

רהיטים הם המרכז של בעיצוב, הם הדבר הכי משמעותי מבחינה חזותית בתוך הבית לכן חשוב להשקיע בהם כשמעצבים בית.

 

רהיטים אופנתיים ב- 2021

ארון ספרים מחובר לקיר

ארונות ספרים מנותקים מהקיר כמעט כבר לא בנמצא. ברוב הבתים אתם תראו מדפים שמחוברים לקיר ועליהם מונחים ספרים. מעצבים שלקחו את הרעיון הזה למקום יצירתי ביותר יצרו מדפים לאורך חלקים רבים מקירות הבית, כך שהספרים והחפצים על המדפים מהווים מעין תפאורה לבית כולו.

 

אי למטבח

זהו טרנד לא חדש מאוד, אך הוא עדיין באופנה. כל מטבח מודרני מכיל בתוכו אי שניצב בלב המטבח. האי נוח לאחסון ומוסיף מאוד לעיצוב. כמו כן, בבתים רבים תמצאו כסאות בר ליד האי או שולחן בר קטן בנוסף אליו.

 

שולחן לסלון

כיום ניתן לראות בכל סלון יותר משולחן סלון אחד. ניתן לראות שידות קטנות ומעצובות שמהוות חלק מהותי מהעיצוב הכללי של הסלון. כמו כן, השידות מאפשרות נוחות מרבית כיוון שלכל אחד בסלון יש מקום להניח את הקפה שלו בזמן שהוא יושב עם על המשפחה.

 

אהילים

אהילים לא נועדו רק להגן על המנורה – הם הפכו לפריט עיצובי בסיסי בכל בית. יש מגוון כל כך רחש של אהילים בחנויות רבות. תוכלו למצוא אהילים מודרניים, כפריים, קלאסיים, טבעיים ועוד. לכל בית יש אהילים אחרים שמתאימים לו ובזכות המגוון כל אחד יכול למצוא את האהיל המדויק בשבילו.

 

כורסא קטנה

ברוב הסלונים היום תוכלו לראות ספה קטנה שמלווה את הספה הגדולה של הסלון. הכורסא הקטנה משרה אווירה קלילה ולא מתאמצת ובדרך כלל הצבע שלה יותר נועז.

 

עיגוליות

בעיצוב בשנת 2021 יש יציאה מגיאומטריות מוחלטת. אמנם עדיין יש רהיטים בצורות מרובעות או משולשות, אך ניתן לראות עלייה ברהיטים העגולים שיוצרים אווירה רכה. חשבו מה הצורה העגולה מסמלת – חיוך הוא עגול, תינוק הוא עגלגל, פרח הוא עגול – עיגוליות מסמלת רכות ונעימות. כשמכניסים לחלל צורות עגולות נוצרת תחושה פחות נוקשה. ניתן לראות את המגמה הזאת בצורה של ספות, שטיחים, אהילים ועוד.

 

לסיכום

שינויים בעולם העיצוב מתרחשים בכל עת. לכל שנה יש את המאפיינים שלה ואם אתם מתעניינים בעיצוב כדאי שתהיו בקיאים בכך. חשוב לדבוק בטעם האישי שלכם ולא לבחור ברהיטים רק בשבל באופנתיות שלהם.

 

ספות מעור

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »