חיפוש

איזה שירותים נוספים מספקים מובילים בארץ?

שירותי הובלות נקשרים אצל רובינו בדרך כלל למעבר דירה אולם, חברות הובלות רבות מספקות שירותים נלווים נוספים שאינם בהכרח קשורים כולם להובלה אלא, נמצאים בתחום עולם ההובלות אך עוסקים במיון, הוצאת פסולת מדירות ריקות ועוד. חברות ההובלה שעסוקות מאוד בעיקר בימי הקיץ, אז כולם מעבירים דירות ומשרדים, ממלאות את ימי החורף הקרים והפחות עמוסים בהובלות, במתן שירותים נוספים חשובים לא פחות ללקוח המזמין. אחד השירותים החשובים הוא פינוי דירה או בית שנתנו בירושה וקיים צורך לפנות את כל הציוד על מנת למכור או להשכיר את הנכס.

 

מיון ופינוי חפצים

אנשים רבים אוגרים במשך שנים חפצים שונים שאין בהם יותר שימוש כגון: בגדים ישנים, מכשירי חשמל תקולים, רהיטים ישנים בעלי ערך סנטימנטלי בלבד וכו'. חברת ההובלות https://sopick.co.il מגיעה במקרים אלה ומבצעת מיון של כלל החפצים בדירה ובמרבית המקרים בוילה. את אלה שמיותרים מכל סיבה שהיא אורזים לפינוי מהיר ומובילים לאתרי פסולת או לעוסקים במכירת חפצים כאלה.

 

פינוי והובלת בתים מירושה

 

אופציה ראשונה

בתים ודירות שנותרו ריקים לאחר שבעליהם עזבו את העולם מועברים ליורשים ואלה, על פי רוב, מבקשים מחברת הובלה שתגיע, תארוז את כלל החפצים ותוביל אותם לתרומה או מכירה פומבית. האריזה של החפצים מחולקת לשני סוגי אריזה והם: חפצים ורהיטים לתרומה או מכירה שנארזים כמו בכל מעבר רגיל, מסמכים מכל סוג שהוא, אלבומי זיכרונות וחפצים קטנים בעלי סנטימנטים ליורשים, נארזים בנפרד ומועברים לביתם של היורשים.

 

אופציה שנייה

קיימות חברות הובלות שרוכשות מהיורשים את כל תכולת הבית, ובמחיר מופחת מבצעות פינוי מקצועי של כל התכולה. התכולה כולה תועבר למחסנים שלרשות חברות ההובלה והן דואגות למכור את הפריטים למרבה במחיר, אם באופן ישיר מפה לאוזן ואם באמצעות חברות שמבצעות מכירות פומביות ברשת.

 

השכרת ארגזי פלסטיק עמידים

כל מי שעבר אי פעם דירה מכיר את השלב שבו אנחנו מתחילים לשוטט ברחובות ולחפש קרטונים שיסייעו לנו באריזת החפצים. תוך כדי תנועה נכנסות לראשנו מחשבות כמו, האם קרטונים רגילים ובלויים אותם אנו נאלצים לחזק עם מאסקן טייפ יחזיקו מעמד במעבר, ויצליחו לשמור כמו שצריך על החפצים השבירים אותם יש להעביר. על מנת שלא נידרש להגיע לרגע הזה מציעות חברות ההובלות שירות השכרה של ארגזי הובלה קשיחים ועמידים, שישמרו בצורה הטובה ביותר על החפצים העדינים שאנו מעבירים.

 

מעבר תכולת בית אל מעבר לים

חברות הובלות מסוימות מתמחות במעברי דירה מורכבים יותר ממדינה אחת למדינה אחרת. מעבר לאריזה והובלה של התכולה למטוס, מטפלות חברות אלה בכל הביורוקרטיה הקיימת במקרים אלה במעבר המכס. כמו כן, נציגי החברות יוכלו להמליץ לכם האם כדאי לכם פריט מסוים להעביר או לקנות חדש במדינה החדשה. לעיתים ההעברה יקרה יותר מקניית מוצר חדש מעבר לים ויועצי חברות ההובלה שמכירים את המחירים הן של תהליך ההובלה והן של יוקר המחיה במדינה החדשה יעזרו לכם לקבל החלטה נכונה.

 

לסיכום

חברות ההובלה הן לא רק סבלים גדולים שסוחבים את הציוד שלכם, במקרים מסוימים הם הפתרון האידאלי עבורכם למכירת ציוד, טיפול בביורוקרטיה ויעוץ.

שירותי הובלות

אולי יעניין אותך גם