חיפוש

איך לבחור את המקלחת המושלמת לבית החדש

יש לכם בית חדש, דבר משמח ומרגש, עכשיו נותרו עוד כמה פרטים שצריך לבחור, שתרצו שיתאימו לאווירת הבית החדש שלכם. בחירת המקלחת המושלמת צריכה להיעשות עם מחשבה רבה, הרי תרצו שזו תהיה מקלחת מפנקת, פונקציונאלית, נוחה ומתאימה לצרכים שלכם וכמובן לבית החדש לכם. לכן, בפניכם, כל מה שאתם צריכים לחשוב עליו כשאתם בוחרים את המקלחת החדשה לבית החדש שלכם.אמבטיוניםרוטמן מקלחונים

 

תחשבו על הבטיחות

בבחירת המקלחת המושלמת לביתכם החדש, דבר ראשון חייבים לחשוב על ההיבט הבטיחותי של הסיפור. על פי התקן הישראלי, זכוכיות מסוגים מסוימים הן אלו שנחשבות בטיחותיות. הזכוכיות האלו הן זכוכית מחוסמת או זכוכית רבודה. אלו הן סוגי הזכוכיות שחשוב שיהיו במקלחת החדשה שלכן, בכדי לוודא שמדובר במקלחת בטיחותית.

 

התאמת מידות

בבחירת המקלחת המושלמת שלכם, חשוב מאוד לדבר על עניין המידות, חשוב לוודא שאתם יודעים את המידות של חדר הרחצה שלכם ובכך לעשות התאמה למידות המקלחת שתרכשו. בחדר מרווח יחסית, יש יותר אפשרויות, אך בכל מקרה לא משנה גודל החדר, ההתאמה תעשה את כל ההבדל, המידות המדויקות יבססו את הנוחות שתהיה במקלחת.

 

סוג המקלחת

ישנם המון סוגי מקלחות שניתן לבחור מהן, וקשה לבחור מרוב הסוגים, אז הצעד הראשון זה להכיר את הסוגים השונים ואז לבחור על פי התאמה לחדר הרחצה שלכם ועל פי טעמכם והנוחות האישית שלכם. מקלחון חזיתי או פינתי – אלו הם סוגי המקלחות המוכרים ביותר, החזיתי נעזר בשלושה קירות והוא מחייב חלל מתאים ומוקפד בכדי לתעל את מרחב החדר בצורה הטובה ביותר. ואילו פינתי נעזר בשני קירות, תופס פינה בחדר ומתאים לחסכון במרחב.

מקלחון עגול – למקלחון עגול יש דלתות מעוגלות וניתנות לפתיחה פנימה או החוצה בדרך כלל והוא אידאלי לחדרים לא גדולים. אמבטיון – בעצם, אמבטיונים זו בעצם סוג של מחיצה או דלת שאפשר להתקין על אמבטיה רגילה. המטרה היא למנוע השפרצה של מים החוצה ולצמצם סיכויים להחלקה.

 

סוג הדלת

כשתיגשו לבחון את האפשרויות, תראו אצל רוטמן מקלחונים וגם בכל מקום אחר מגוון גדול של אפשרויות. מלבד הבסיס, ישנם עוד כמה אלמנטים שנכנסים לבחירה. ביניהם, תמצאו שהמקלחות השונות מגיעות עם סוגי דלתות, בדרך כלל זה יהיה בין דלת הזזה לדלת כנף, הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לטעם שלכם ולנוחות שלכם.

 

תחזוקה

בנוסף לעניין האסתטי, חשוב גם לקחת בחשבון את הפרקטיקה, הרי כדי שחדר הרחצה ימשיך להיות נעים תצטרכו לדאוג לתחזוקת המקלחת. דרישות התחזוקה זה ההתאמה לאורח החיים שלכם, ומה שאתם תוכלו לעמוד בו. לפני שתעשו את הרכישה, תוודאו שמדובר במקלחת שנוחה לתפעול ושימוש ותבדקו כמה תצטרכו לנקות ולתחזק אותה.

 

התקנה מקצועית

עכשיו כשאתם יודעים מה הדברים שצריך לקחת בחשבון בכדי לבחור את המקלחת המושלמת לבית החד שלכם, נשאר רק להזמין התקנה מקצועי. בהתקנה המקצועית תוכלו להיות בטוחים שהכל נעשה בצורה הטובה ביותר, וכל החלקים יסודרו באופן נכון בלי בעיות עתידיות, תיהנו מהבחירה, ותעשו את הבחירה במלוא הרצון והחשק.

מִקלַחַת

 

אולי יעניין אותך גם