חיפוש

כיצד מתאימים את המקלחון לארונות האמבטיה?

אז אנחנו באמצע שיפוץ בו היינו צריכים לקבל מיליון החלטות במהלך הדרך. עכשיו הגיע הזמן להתמודד עם אחד החדרים הכי חשובים – חדר האמבטיה. איך מוודאים שהעיצוב שלו יהיה הרמוני ונעים, עם פרקטיות אך גם אסתטיות שתנעים את זמננו שם? על מה כדאי לא להתפשר? במאמר זה נבין מה צריך לבדוק לפני שמחליטים ואיך כדאי לגשת לעניין.

 

זמן האיכות שלכם

המקלחת או האמבטיה הם מהרגעים הכי אינטימיים שיש לנו ביום יום. זה הזמן שלנו להיות עם עצמנו, בשקט, לקחת הפסקה מהכאוס שבחוץ, מהילדים והעבודה והטלפון, ולתת לעצמנו זמן להתנקות ולהירגע. בתור חדר שצריך לשרת את המטרות האלו, כדאי להשקיע הרבה מחשבה בעיצוב ותכנון חדר האמבטיה. כחלק מכך, שווה להבין עם מה כדאי לעבוד, אילו מקלחונים או אמבטיות כדאי לשקול ואיך לגרום לחדר להשרות עליכם רוגע ונעימות.

זמן איכות

המקלחון הנכון

לא תאמינו כמה סוגים ווריאציות של מקלחונים יש. כמה דוגמאות:

  • מקלחון פיניתי Harmonica 2801D סטנדרט, 1,590 ש״ח
  • מקלחון חזית דלת קבועה ודלת הזזה – סלייד, 1,685 ש״ח
  • מקלחון חזית קווינזי C בגימור שקוף, 954 ש״ח

 

מינימליזם של צבעים

אם בחלקים אחרים של הבית נרצה להפציץ בצבע, להביא תחושה של אנרגיות גבוהות, בחדר האמבטיה כדאי ללכת על הצד השני של הסקאלה – צבעים רגועים, מינימום בלגן, גוונים מרגיעים שישרו עלינו שלווה ויעזרו לחדר להרגיש כמו מקדש קטן ומרגיע.

 

רהיטים
כשאנחנו בוחרים את המקלחון או האמבטיה המושלמים כדאי להמשיך את אותו קו עיצובי גם לרהיטים האחרים בחדר. למשל, לדאוג לך שרהיטים כמו ארונות אמבטיה יתאימו לתחושה הכללית של מרכז החדר – האמבטיה – ויעזרו לחדר להרגיש הרמוני ומסוגנן ולא מבולגן וכאוטי.

 

אקססוריז

לפעמים האקססוריז הנכונים יכולים לתת ערך מוסף משמעותי שלא צפיתם. בחרו לחדר האמבטיה שטיח נעים, מגבות רכות ואיכותיות, נר או פריט נוי שיעשה לכם נעים להסתכל עליו. בנוסף לכך מומלץ להכניס לחדר האמבטיה צמחים שירעננו את החדר, יתנו לו טאץ׳ של טבע ויוסיפו לו ירוק.

 

איכות ללא פשרות

אלא אם אנחנו לא בענייני היגיינה, כנראה שנשתמש בחדר האמבטיה כל יום. ולא רק כדי להתקלח – גם לשטוף פנים, להסיר איפור, להתגלח ולצחצח שיניים. על כן, אם יש חדר שצריך להשקיע בו עם רהיטים איכותיים מחומרי גלם שיחזיקו מעמד שנים רבות, זה חדר האמבטיה.

מהשיש, לכיור, לארונות האמבטיה, האריחים והמקלחון – כדי שישרדו שנים ארוכות של שימוש יומיומי, צריך לוודא שהם עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומותקנים כמו שצריך, על ידי מקצוענים.

 

נסכם

כמו כל חדר אחר בבית, כשבאים לתכנן את חדר האמבטיה חשוב לשם לב לכל הפרטים. כדי להפוך את החדר לאסתטי, נעים ומרגיע, ובו בזמן לשמור אותו פרקטי ושימושי – כדי לבחור בחברה שמתמחה בתחום ולהתייעץ עם מביני עניין.

ארונות אמבטיה

אולי יעניין אותך גם