חיפוש

איך לבחור ריהוט גן לגינה שלכם – המדריך למתחילים

מגפת הקורונה הוכיחה לנו שוב ושוב בשנים האחרונות, כמה חשוב לנו המרחב מחוץ לבית.

אנשים שמתגוררים בבתים פרטיים עם גינות עוררו קנאה עזה בקרב אלו שמתגוררים בבניין קומות לעיתים אפילו בלי מרפסת להתאווררות.

אז עכשיו, כשנראה שהמציאות של סגרים כמעט מאחורינו, הגיע הזמן להחזיר אהבה לגינה שלכם ולהתחדש בריהוט גן מפנק.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את הריהוט המושלם.

 

גינה לי חביבה

הסוד לגינה יפה ומפנקת, שיהיה כיף לצאת אליה בכל שעה ביום, הוא ריהוט גן איכותי ויוקרתי שפשוט ימשוך אתכם החוצה. לא מספיק פשוט לזרוק כיסא בגינה ולצפות שתרצו לשבת עליו. זו קנייה שצריך להשקיע בה מחשבה על הצרכים שלכם ועל מה שאתם רוצים שיקרה בגינה.

 

סוג החומר של הריהוט

אחד הדברים החשובים שאתם צריכים לזכור לפני שאתם בוחרים את ריהוט הגן שלכם הוא שבסופו של דבר הריהוט הזה הולך להיות חשוף בצורה ישירה לנזקי מזג האוויר – לחום ולקור, לשמש קופחת ולגשמים חזקים. ולכן, לפני שאתם קונים ריהוט, תוודאו שהוא עשוי מחומר חזק ואיכותי שיוכל לעמוד בנזקי מזג האוויר.

 

תיצמדו למידות

תגיעו למעמד הרכישה כאשר אתם יודעים מה המידות של המקום בו אתם רוצים למקם את ריהוט הגן שלכם. למשל, אם יש בגינתכם פרגולה או אזור שהוא יותר מוצל ואתם רוצים למקם שם את פינת הישיבה, תמדדו את הגודל של המקום ותחליטו כמה מתוך הגודל אתם רוצים להקדיש לריהוט. במידה ותכננתם להשאיר שטח נוסף למשחקים או לגריל גז, קחו את זה בחשבון.

 

קנייה במקום מקצועי ואיכותי

יש לנו נטייה לחשוב שמכיוון ומדובר ברהיטים שיעמדו מחוץ לבית, אנחנו יכולים להשקיע בהם פחות. אולם, כשמדובר בריהוט גן, ההפך הוא הנכון. הזכרנו מקודם את מזג האוויר, אך ישנם עוד אלפי נזקים פוטנציאליים שעלולים להזיק לריהוט במידה והוא אינו איכותי. לכן, חשוב גם בקניית ריהוט גן, לקנות אצל חברה מקצועית ואיכותית שתוכל להתאים עבורכם את הריהוט הטוב ביותר וגם לתת אחריות על המוצרים שלה.

 

מה השימוש בגינה

חשבו עם עצמכם – למה הגינה עתידה לשמש אתכם? לאירוח, לבישול, למשחקים עם הילדים, למנוחה? ברגע שתבינו אילו רגעים אתם רוצים שהגינה תוכל להעניק לכם, תוכלו לבחור את הריהוט המדויק עבורכם.

 

השקעות נוספות

כאשר אתם מנסים לקבוע את התקציב שלכם לקניית הריהוט, קחו בחשבון השקעות נוספות שתרצו לעשות בשביל שתהיה לכם את הגינה המושלמת – שתילת דשא או דשא סינטטי, צמחים, עצים או משחקי חצר לילדים.

 

צאו החוצה

גינה יפה עם ריהוט גן איכותי, היא הזמנה לצאת החוצה, לנשום אוויר, לנקות את הראש ולהתאוורר. לכל אחד יש את החלום שלו ואת הגינה שלו, וריהוט גן יכול לעזור לכם להגשים אותו.

נדנדה

 

אולי יעניין אותך גם