חיפוש

איך להתכונן להדברה בבית

אז גיליתם שאתם חולקים את הבית שלכם עם אורחים לא קרואים ולא רצויים – מזיקים קטנים ומעצבנים. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למדביר מקצועי ולהזמין אצלו הדברה בבית כדי לסלק את המזיקים. אבל חשוב לדעת שכדי שהמדביר יוכל לעשות את העבודה שלו בצורה יעילה ואפקטיבית, וכדי שההדברה תהיה מוצלחת, יש גם כמה דברים שבעלי הבית צריכים לעשות לפני ההדברה. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שבו תוכלו ללמוד על מה שצריך לעשות בבית לפני ההדברה.

 

הכנה להדברה של מכרסמים

הדברת מכרסמים מתמקדת בעיקר בעכברים וחולדות. לפני שהמדביר מגיע כדאי להזיז את כל הרהיטים שסמוכים לקירות ולוודא שאין מאחוריהם מחילות. אם יש לכם בבית מזווה או מחסן עדיף לפנות ולרוקן אותו. אם הזמנתם לוכד עכברים אל תעשו כלום. מידע נוסף על הכנת הבית להדברה ועל הדברה בכלל תוכלו למצוא בלינק הבא עוד על חברת גור הדברות.

הדברה בבית

הכנה להדברה של פשפשים ופרעושים

הכנת הבית להדברת פשפשים ופרעושים כוללת שאיבת אבק יסודית. שאבו היטב את השטיחים בבית, מכיוון שבהם יכולות להסתתר ביצים של פרעושים. שאבו היטב כל פינה ונקו את האבק בכל המקומות הנסתרים. אם יש לכם בגדים שאתם חוששים שהם נגועים תכבסו אותם בטמפרטורה גבוהה. כדאי גם לוודא שאין מתחת לכלי המיטה מקומות מסתור אפשרים לפרעושים.

 

מה כדאי לוודא מול המדביר?

כמובן שהדבר שהכי חשוב בסוף הוא הבטיחות שלכם ושל בני ממשפחתכם. מכיוון שמדבירים משתמשים בחומרים רעילים שיכולים להיות מסוכנים גם לבני אדם, חשוב מאוד לוודא שיש להם רישיון מדביר בתוקף. בקשו מהמדביר שישלח לכם בווטספ או שיראה לכם פיזית רישיון מדביר בתוקף ותעודה מזהה כמו רישיון נהיגה.

בדקו מולו גם מהם החומרים שבהם הוא מתכנן להשתמש ושאלו אותו מהם כללי הבטיחות שעליהם יש לשמור. בשום פנים ואופן אל תעזו להשתמש בשירותיו של מדביר שאינו מורשה. זה אולי יראה לכם כמו חיסכון של כמה שקלים, אך מדובר על סכנה חמורה.

הדברה בבית

מה עושים אחרי ההדברה?

קודם כל כדאי לדעת שיש פרק זמן מסוים שבו אנו צריכים להישאר מחוץ לבית לאחר ההדברה. פרק הזמן הזה תלוי במי גר בבית (אם יש ילדים קטנים או תינוקות למשל) ובחומר ההדברה שבו נעשה שימוש, ואת זה תשמעו מהמדביר. בנוסף, יש כמה פעולות שכדאי לעשות כדי להגביר את האפקטיביות של ההדברה.

הראשונה היא תיקון נזילות, השנייה היא הימנעות מהשארת ניירות ברחבי הבית. מים ונייר הם גורם משיכה עבור חרקים ומזיקים. בנוסף, שאלו את המדביר מתי אפשר לשטוף רצפה כדי שלא תשטפו אותה מוקדם מדי ותפגעו ביעילות של חומרי ההדברה.

 

סיכום

אם זיהיתם בבית מזיקים אין שום סיבה להילחץ. פנו למדביר מקצועי, הכינו את הבית לפי ההסברים שלו, והוא כבר יפתור לכם את הבעיה.

הדברה בבית

אולי יעניין אותך גם