חיפוש

איך לעצב את הבית עם גופי התאורה הנכונים בכל מקום

עיצוב גופי תאורה בבית באופן שאינו מקצועי עלול לגרום לכם להרגיש שלא בנוח בביתכם שלכם. כדי שתימנעו ממצב שכזה, אתם צריכים לקבל מידע מקיף מאנשים שמבינים דבר או שניים בתחום. בשביל זה – אנחנו כאן. שכן, את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שבקיאים בעיצוב הבית עם גופי תאורה והם מסרו לנו את כל המידע לעיצוב נכון. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לעשות זאת שלב אחר שלב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם את הפסקה הקודמת, אתם וודאי יודעים שאת המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב באופן עצמאי. פנינו אל מעצבי פנים ומעצבי תאורה וביקשנו מהם לשמוע איך אפשר לעצב את הבית עם גופי תאורה נכונים גם אם לא למדנו עכשיו עיצוב באופן מעמיק. אנו מודים שבהתחלה חשבנו שיגידו לנו שאין אפשרות לעשות זאת לבד, אבל לשמחתנו, גילינו שטעינו. שכן, נאמר לנו בדיוק איך אפשר לעשות זאת ובקלות.

 

איך לעצב את הבית עם גופי התאורה הנכונים בכל מקום  – שלב מספר 1

השלב ה – 1 שאתם צריכים ליישם כדי שתוכלו להגיע לעיצוב בית עם גופי תאורה נכונים הוא שלב ההגעה אל חנות מומלצת לתאורה. שכן, הגעה אל חנות שאינה מומלצת תגרום לכם להבין בסופו של דבר שקניתם גופי תאורה שקועים ולא איכותיים (מצב שראוי להימנע ממנו). אתם יכולים לקרוא חוות דעת אודות חנויות שונות באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות בגוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם ועוד

 

איך לעצב את הבית עם גופי התאורה הנכונים בכל מקום  – שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לצלם את המקומות השונים בבית שבהם אתם רוצים להוסיף גופי תאורה. שימו לב, עליכם לבצע את הצילומים בשעות היום, בזמן שבו הבית מואר ומאפשר לראות את האזורים המדוברים על הצד הטוב ביותר. בנוסף לכך, עליכם גם לבצע מדידות במיקומים הללו ולבדוק אם יש אזורים מסוימים שבהם יהיה מקום למנורות שעומדות לגובה וכו'.

 

איך לעצב את הבית עם גופי התאורה הנכונים בכל מקום  – שלב מספר 3

בשלב זה אתם צריכים לפנות אל נציג המכירות שנמצא בחנות הנבחרת (זו שבחרתם לאחר שיישמתם את השלב ה- 1). תפנו אליו ותציגו לו את התמונות של הבית שלכם. הדבר יאפשר לו לראות מהם גופי התאורה שמתאימים לכל אזור בבית. ברגע שתיישמו את שני השלבים הקודמים, אתם תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון, פשוט כי תוכלו להיות בטוחים שהנציג יעשה את עבודתו נאמנה וגם בגלל שיש לכם את כל התמונות של הבית שמאפשרות לו לסייע לכם על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות עיצוב הבית שלכם עם גופי תאורה נכונים בכל מקום, בהצלחה!

גופי תאורה

אולי יעניין אותך גם