חיפוש

אילו מגבות נחשבות ליוקרתיות ביותר?

הנה אתם עומדים מול מדפי מגבות בחנות כלי הבית שנכנסתם אליה ומביטים במבט חצי מבולבל חצי מבוהל על ערימות המגבות שסביבכם. מאות מחשבות רצות לכם בראש כרגע ומעל כולן מחשבה אחת גדולה – איך בוחרים מגבות ומה נחשב למגבת יוקרתית.

האם לבחור לפי המחיר – ולהאמין שכל מה שנוצץ זהב הוא? (במקרה שלנו כל מה שעולה לנו יותר מאחרים). האם ללכת לפי צבעים? (אתם בכלל רוצים מגבת שחורה אבל היא לא יקרה כמו השאר וזה מתנגש עם הסעיף הראשון). האם לבחור לפי ארץ ייצור?( מה, לא כל דבר מיוצר בסין?).

בקצרה אתם מבולבלים, מבוהלים ואובדי עצות. איזה מזל שנכנסנו בדיוק אחריכם לאותה החנות ויש באפשרותנו לעזור. הנה כמה חוכמות עתיקות יומין שיעזרו לכם לבחור את מגבת החלומות שלכם.

 

 הכל מתחיל בבד

מכירים את זה שחולצות כותנה זה הכי טוב לעור? אז גם בתחום מגבות זה עובד ככה. מגבת העשויה מ – 100 אחוז כותנה תהיה מגבת טובה ואיכותית, שכן רמת הספיגה שלה היא רמה הגבוהה ביותר. לכן דבר ראשון שנעשה, זה נבדוק את הרכב הבד ונימנע מתוויות שמציינות שיש רק 20 אחוז כותנה בהרכב המגבת.

 

 הכל ממשיך בצורת הסריגה

מכירים את המגבות האלה שהסיבים שלהן מאוד מאוד קצרים, מעט עוקצניים ולא באמת סופגים? בטוח מכירים. הסריגה של המגבת אמורה להיות סריגה צפופה צפופה, שיוצרת עובי אמיתי וגורמת לסיבים להיות רכים. ראיתם סריגה שנראית כאילו כל ריבוע סרג אדם אחר? תניחו את המגבת חזרה.

סְרִיגָה

 הכל מתקדם עם המשקל

מגבת טובה היא מגבת כבדה. כמה כבדה? לא ברמה שתתעייפו להחזיק אותה ביד, אבל אחת כזו שתרגיש שאתם מחזיקים משהו טוב. ולמה בעצם המשקל של המגבת צריך להיות משקל משמעותי? זה מחזיר אותנו לסעיף הקודם שבו דיברנו על אופן הסריגה ועובי הסיבים והנה, פתאום הכל נשמע הגיוני ביותר.

 

 הכל זורם עם צבע המגבת

נקודה נוספת חשובה, עם כל האהבה שאתם עלולים לרכוש לצבעי הקשת והדפסים הפסיכודליים, מגבות נועדו להיות בצבעי פסטל. למה? כי אתם רוצים לוודא שהמגבת שלכם לא עברה תהליך כימי של צביעה ושהצבע שבו היא נצבעה לא יכתים לכם את שאר פרטי הלבוש שלכם כאשר תכבסו את הכל ביחד.

כי אם המגבת מפרישה צבע בעת כביסה, תדעו שהיא מפרישה צבע גם עליכם בזמן שאתם מתנגבים בה ואתם ממש לא רוצים את הכימיקלים הללו עליכם.

מַגֶבֶת

 הכל מסתכם במחיר

בואו נודה בזה, מגבות שהמחיר שלהן הוא 3 ב 50 שקלים ככל הנראה לא יהיו המגבות האיכותיות ביותר שתרכשו. איכות תעלה לרוב מעט יותר. מה שחשוב לזכור זה שמגבת איכותית תשמש אותכם לאורך הזמן. ועכשיו, אנחנו הולכים ואתם ממשיכים בקניות. בהצלחה.

נחשבות למגבות

אולי יעניין אותך גם