חיפוש

גינה לי, גינה לי – 3 טיפים לעיצוב הגינה

לפעמים, גינה לי, אך היא איננה חביבה. כלומר, אם  לא נפעל באופן אקטיבי לעיצוב וסידור הגינה, כנראה שהיא לא תהיה גינה חביבה במיוחד. כדי לעצב את הגינה נצטרך לשמור על 3 כללים מנחים שיעזרו לנו לדייק את העיצוב לא רק אלינו, אלא גם לגינה עצמה, הרי לא נעצב את חדר ההורים באותו הסגנון או הדרך בה נעצב את הגינה. אז בואו נצלול על עולם עיצוב הגינות ונבין איך מעצבים את הגינה בצורה נכונה וייעודית לנו ולגינה גם יחד.

 

בחירת סגנון עיצוב נכון

רובינו הגדול יעדיף שלא להסתבך עם סגנונות עיצוב כאשר הוא מתכנן את עיצוב הגינה או כל חדר אחר בבית. אך כאשר נרצה לעצב מחדש כל חלל, דבקות בסגנון עיצוב אחד יגרום לחלל שלנו להיראות מקצועי ומדויק כמעט כאילו לקחנו את שירותיו של מעצב פנים מפונפן. כאשר נבחר את סגנון העיצוב של החצר יעמדו בפנינו 2 סגנונות עיצוב עיקריים. סגנון העיצוב הבוהמי, המתאפיין ברהיטי קש, פריטי מקרמה תלויים על הקירות, אלמנטים רוחניים וזריקות צבע מדויקות והאופציה השנייה שלנו תהיה סגנון העיצוב המודרני שמתרכז בצבעוניות ניטרלית, חלל נקי ומינימליזם קפדני במיוחד. 2 האופציות הללו שונות מאוד אחת מהשנייה מה שמאפשר לנו למצוא את מקומנו באחת מהן, או איפשהוא באמצע.

 

בחירת הרהיטים הנכונים

כאשר נחפש רהיטים לעיצוב הגינה, קריטי שנתרחק כמה שאפשר מכל רהיט שאיננו מיועד לחצר. כאשר אתה נכנס לחצר של מישהו ומוצא בה את הספה הישנה מהסלון שלו מלוכלכת ומרופטת מאיתני הטבע הקשים של החצר , שוכבת שם ומתפללת שמישהו יגאל אותה מייסוריה, אתה ודאי יכול להבחין שהספה הזאת לעולם לא התאימה או תתאים לחצר. על כן, נסו כמה שפחות לבחור או למחזר רהיטים שאינם מתאימים לחצר "בכוח" אלא נסו לבחור ברהיטים ייעודיים לחצר. אז, במקום הספה הישנה הוסיפו לחצר ספסלים מעוצבים שגם יראו טבעי בחצר וגם יתאימו לסגנון העיצוב שלכם.

 

כמה שיותר עציצים ככה יותר טוב

אם תשאלו אותנו? זה בכלל לא משנה באיזה חלל מדובר, עציצים הם הדרך הטובה ביותר להקפיץ עיצוב של כל חלל. עציצים בעינינו הם לא רק על מנת לעצב את החלל, אלא הם הרבה יותר בשביל הנפש שלנו שמתרחבת למראה עציץ מלבלב שטיפחנו עוד משהיה שתיל. אז איך אפשר לשכוח אותם כאשר נעצב את הגינה? כדי לתת לגינה מראה טבעי ומעוצב נמליץ לפזר עציצים בכל פינה בחלל עד שלכל כיוון אליו תסתכלו תראו ירוק. זכרו! אמנם הכלל המנחה כמעט תמיד בעיצוב הבית הוא לא להפריז עם פריטים או צבעים מסוימים, אך כשמדובר בעציצים לעיצוב הגינה? אין דבר כזה יותר מידי ולמעשה, אף פעם לא יהיו מספיק.

שביל

 

אולי יעניין אותך גם