חיפוש

3 דברים שחשוב לזכור לפני קניית עוקבים

אינסטגרם נחשבת לרשת חברתית מוכרת שרבים עושים בה שימוש. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא כמה מדריכים שיציגו בפני הקוראים שלנו כל מיני פרטים חשובים אודות האפליקציה. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה והפעם, אנחנו נציג בפניכם את 3 הדברים שחשוב לדעת רגע לפני שתבצעו רכישה של קניית עוקבים. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

רגע, מה זה בכלל אומר קניית עוקבים?

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי בשביל לקבל מידע על קניית עוקבים, אבל אתם לא בקיאים במושג הזה באופן מעמיק, כדאי שתדעו שמדובר בהליך פשוט מאוד שמאפשר לכם לקנות עוקבים שיתווספו לעמוד שלכם. ראוי לציין כי כל אחד יכול לקנות עוקבים די בקלות. כל מה שצריך לעשות כדי לבצע רכישה מסוג זה, היא להיכנס לאתר ייעודי שמאפשר לקבל את העוקבים ישירות אל הפרופיל.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לזכור לפני שתקנו עוקבים

רגע לפני שאתם נכנסים אל אתר שמציע לכם קנייה של עוקבים, עליכם לבדוק כי מדובר באתר שמאפשר לכם לבצע קניית עוקבים שלא יורדים. שכן, יש אתרים לא אמינים שיאפשרו לכם לבצע קנייה של עוקבים, אך בסופו של דבר, לאחר זמן קצר, אתם תגלו שהעוקבים שקניתם פשוט נעלמו. בחנו את האתר היטב ותשאלו חברים, מכרים או גולשים ברחבי הרשת אם יש להם המלצה לאתר מומלץ.

אפליקציות

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לזכור לפני שתקנו עוקבים

אתם צריכים לזכור כי עליכם להחזיק בכרטיס האשראי שלכם בעת הרכישה. שכן, מרבית האתרים מאפשרים לבצע רכישה של עוקבים באמצעות אשראי בלבד. מצאנו כמה אתרים בודדים שמאפשרים לבצע רכישה באמצעות פלטפורמות אחרות, למשל:

  • חשבון פייפל
  • ביט
  • שיחה טלפונית

ההמלצה היא להחזיק בהישג יד את האשראי. שכן, הפלטפורמות האחרות עשויות לדרוש מכם את פרטי הכרטיס במידה ולא הזנתם אותם בעבר.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לזכור לפני שתקנו עוקבים

חשוב מאוד שתזכרו כי מדובר בהליך שישנה את החשבון שלכם באופן משמעותי. אם אתם מתכננים לקנות מספר רב של עוקבים, עליכם לנקוט בצעדים מסוימים שלא יעוררו חשד בקרב העוקבים האמיתיים שלכם. שכן, הם עשויים לגלות שבן לילה התווספו לכם עוד 1,000 עוקבים או יותר. ההמלצה שלנו היא להעלות סרטון מיוחד, כזה שישבור את הרשת. כך שיתווספו לכם עוקבים אמיתיים והדבר לא ייראה מוזר עבור מי שעוקב אחריכם באופן קבוע.

 

לסיום

עד כאן כל הדברים שאתם צריכים לזכור רגע לפני שאתם מבצעים רכישה של עוקבים. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם את 3 הדברים שצוינו לעיל ולהיות בטוחים כי אתם עושים קנייה נכונה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתקבלו את העוקבים החדשים שלכם ותגשימו את כל החלומות שלכם, באינסטגרם ומחוצה לו.

רשת חברתית

אולי יעניין אותך גם