חיפוש

האם סורגים שקופים יעילים כמו סורגים רגילים?

בחירת הסורג המתאים לביתכם היא בחירה חשובה ומשמעותית. מעבר לעניין הבטיחותי, יתכן ונרצה לבחור במוצר אסתטי שישדרג את פני הבית ולא יבלוט באופן מיוחד. אבל איך נדע אם הבחירה האסתטית לא מורידה מיעילות הסורג? במאמר זה נסקור את האופציות השונות ויתרונותיהן, בדרך לבחירה הנכונה לכם.

 

הצורך הבסיסי

בין אם לבית הפרטי, למשרד או לבית העסק שלכם – סורגים לחלון הם הבחירה הבטיחותית הנכונה. הם יכולים להיות מה שימנע אסון, תאונה מצערת, או פריצה של אנשים לא רצויים למרחב הביתי והאישי שלכם, ולאפשר לכם נחת רוח כי הבית ממוגן היטב.

הצורך הבסיסי

הסורגים המיושנים

כולנו מכירים אותם: אפרפרים – שחורים, חלודים ומתקלפים, שהופכים כל חלון, לא משנה כמה מושקע, לאזור שלא נעים להסתכל עליו, או ממנו. רובנו כנראה גדלנו בבית שבו הותקנו סורגים גסים ולא אסתטיים, אבל חשבנו לעצמנו, טוב, אין ברירה! הבטיחות הרי מעל הכול. אבל מה אם אפשר לקבל את אלמנט הביטחון ולהוסיף אליו גם אסתטיות?

 

אז רגע, יש דרך אחרת?

כן! הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת ייצור של סורגים שקופים, המגנים על חלונות הבית או המשרד ובו זמנית לא מפריעים לנוף מהחלון, לא מחלידים ומשתלבים בצורה הרמונית עם שאר הבית, במקום לבלוט מתוכו ולתת תחושה של בית סוהר (או פשוט, תחושה לא נעימה).

 

ממה הם עשויים?

סורגים שקופים, מה, מזכוכית? מה פתאום. זכוכית יכולה להישבר דיי בקלות, וזו לא בחירה חכמה למוצר שאמור להגן על ביתכם. כדאי להשקיע בסורגים העשויים מחומרים איכותיים כמו פוליקרבונט שקוף – חומר חזק בעל עמידות גבוהה לחום רב, ותכונות שקיפות שלפעמים טובות יותר מזכוכית! הפוליקרבונט (נסו להגיד את זה 3 פעמים ברצף) משומש במגוון מוצרים כמו סמארטפונים, מכוניות חשמליות ואפילו חלונות חסינים לירי.

 

אבל האם הם יעלים כמו חבריהם הרגילים?

חד משמעית. הסורגים השקופים מאושרים על ידי כל הגורמים הרלוונטיים, כמו מכון התקנים הישראלי, ונבדקו בדיקה מקיפה על פי התקן האמריקאי – ASTM F2006. עם רף איכות כזה, אתם יכולים לישון בשקט! הם יותקנו בביתכם / משרדכם על ידי צוות מקצועי, שיעגן את הסורג לדופן החלון בעזרת מערכת פלדה משוריינת ייחודית.

בשל חשיבות המוצר הזה וכמה קריטי הוא לביטחון הבית, כדאי לבחור בחברה שתעניק לכם אחריות ארוכת שנים על טיב ההתקנה.

 

לסיכום

כשזה מגיע לביטחון, אין משחקים. יש לבחור את האופציה הבטוחה והטובה ביותר, שתגן על הבית מפני פורצים, ותמנע אסונות בקרב ילדים או מבוגרים שהוסחה דעתם לרגע.

אנחנו משקיעים כל כך הרבה בעיצוב הבית, בבחירה של כל פרט ופרט – אז למה שלא נבחר באופציה האסתטית גם לחלונות? עם בטיחות מרבית, אסתטיקה והתקנה מקצועית, הסורגים השקופים העשויים חומרים איכותיים הם הבחירה הנכונה עבור כל בית שמעוניין בביטחון ואסתטיקה בו זמנית.

סורגים שקופים

אולי יעניין אותך גם